Facebook Share Image

Az "Év Ügyfélbarát Biztosítója" 2016-ban a SIGNAL IDUNA!

2016 év végén meghirdetett közönségszavazáson a kis- és közepes biztosítók kategóriájában a SIGNAL IDUNA nyerte el „Az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2016” díjat.

A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, a kérdések ugyanis külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre egyaránt. Ezek mellett új elemként az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették a válaszadók.

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, míg a kis- és középbiztosítók körébe az ez alatti piaci részesedéssel rendelkező társaságok kerültek. Mivel egy ügyfélnek több biztosítónál is lehet szerződése, a résztvevők több biztosítót is értékelhettek 1 és 5 közötti osztályzataikkal.

Az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2016 szavazás végeredménye:

Nagy biztosítók kategóriája Kis- és közepes biztosítók kategóriája
Helyezés Biztosító Helyezés Biztosító
1. Aegon 1. SIGNAL IDUNA
2. K&H 2. Union
3. Allianz 3. Genertel

„Az ügyfelek az értékelt biztosítókat átlagosan 3,30-as értékre osztályozták, ezen belül a nagy biztosítók átlaga 3,38, míg a kisebbeké 3,22 volt – ismertette az eredményeket Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. – A tavalyi összesített mutatószám 3,21 volt, ami azt jelenti, hogy egy év alatt is kimutathatóan javult a biztosítók teljesítményének fogyasztói megítélése. Bár a felmérés a teljes biztosítási piacra nem reprezentatív, a közel 40 ezer beküldött válasz mindenképpen irányadó információt közvetít.