Kapcsolat

Elektronikus kapcsolatfelvétel, ügyintézés
Társaságunk számos csatornát kínál, hogy Ön kényelmesen, otthonából intézhesse ügyeit.

  • Online Ügyfélportálunk segítségével a nap 24 órájában gyorsan és egyszerűen online intézheti biztosításával kapcsolatos teendőit.
  • Telefonon, a SIGNAL Contact Center munkatársai állnak ügyfeleink rendelkezésére, mely belföldről a 06 40 405 405-ös számon helyi tarifával hívható, míg külföldről a + 36 1 458 4200-ös számon érhető el.
    Nyitvatartási idő:
    Hétfő: 8:00-20:00
    Kedd-Csütörtök: 8:00-17:00
    Péntek: 8:00-14:00
  • Honlapunkon, a Online Ügyfélszolgálat menüpontban részletesen tájékozódhat arról, milyen ügyeket tud telefonon intézni, illetve a könnyebb eligazodás érdekében a menürendszer is megtekinthető.
  • E-mail üzenetét az info@signal.hu email címen várjuk.
  • Központi fax szám:06 1 458 4260

  • Az alábbi táblázatban megtekinthetik, hogy miként módosul a Contact Center és a Személyes Ügyfélszolgálati irodánk nyitva tartása ünnepnapokon:
    Rendkívüli nyitva tartás ünnepnapokon

Személyes kapcsolatfelvétel, ügyintézés

  • Központi ügyfélszolgálat: 1123 Budapest, Alkotás u. 50.
    Nyitva tartás:
    Hétfő: 8:00-18:00
    Kedd-Péntek: 8:00-16:00
  • SIGNAL Biztosító értékesítési irodái
    A fenti linkre kattintva a Google térképes alkalmazás segítségével megkeresheti Önhöz legközelebbi értékesítési irodánkat. A legördülő menüből válassza ki a megyét, majd a térképen megjelenő ikonra kattintva megjelenik az iroda címe, telefonszáma, nyitva tartása.
  • Takarékszövetkezeti partnereink
    A fenti linkre kattintva a Google térképes alkalmazás segítségével megkeresheti az Önhöz legközelebbi takarékszövetkezeti partnerünk elérhetőségét. A legördülő menüből kérjük, válassza ki a kívánt megyét vagy települést, majd a térképen megjelenő ikonra kattintva fehér mezőben jelenik meg a fiók címe, telefonszáma, weboldala. (A térkép csak partnereink központi irodáit tartalmazza. A teljes fióklista az egyes takarékszövetkezetek weboldaláról tölthető le.)

Segítségkérés:
Amennyiben a SIGNAL Biztosító Zrt. bármelyik biztosításáról többet szeretne megtudni, kérdései merültek fel, kérjen személyes tanácsadót, aki teljes körű tájékoztatást nyújt Önnek, és készséggel segít a döntéshozásban. Ehhez mindössze annyit kell tennie, hogy az oldalunk jobboldali hasábjában felül elhelyezett „Tanácsadót kérek” felületen megadja, hogy mely településen és milyen termékkel kapcsolatban szeretne segítséget kapni, majd a „Tovább” feliratú gombra kattintva, a megjelenő űrlapon megadja elérhetőségeit, melyeken kollégánk felveheti Önnel a kapcsolatot.

Ha Ön már a SIGNAL Biztosító Zrt. ügyfele és meglévő biztosításával kapcsolatban kárbejelentést szeretne tenni, vagy egyéb ügyet intézni, akkor honlapunk „Online ügyfélszolgálat” menüpontjában találja meg az ehhez szükséges információkat.

Értékesítés támogatás:
Amennyiben Ön értékesítési partnerünk, az alábbi elérhetőségeken hétfőtől csütörtökig 8 -17 óráig, pénteken 8 -14 óráig - állunk rendelkezésére:

Takarékszövetkezeti hotline  
Telefon: 06 1 224 3320
Fax: 06 1 458 4260
E-mail: takarekszovetkezet@signal.hu  

Alkusz hotline  
Telefon: 06 1 224 3321
Fax: 06 1 458 4260
E-mail: alkusz@signal.hu  

SIGNAL Partner Portál helpdesk  
Telefon: 06 1 224 3324
Fax: 06 1 458 4260
E-mail: spp@signal.hu

SIGNAL Biztosító Zrt.
Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 01-10-042159
Adószám: 10828704-2-44
KSH szám: 10828704-6511-114-01
Cím: 1123 Budapest, Alkotás u. 50.
Levelezési cím: 1519 Budapest, Pf. 260.
Tel: 06 40 405 405     Fax: 06 1 458 4260
      www.signal.hu            E-mail: info@signal.hu  
Tanácsadót kérek
Tanácsadót kérek
Kárbejelentés
Kárbejelentés
SIGNAL Ügyfélportál
SIGNAL térkép
Árfolyamok
SPP Partnerportál