Kárbejelentés

gepelo_kez_2

Személykárának, valamint gépjármű- vagy vagyonkárának bejelentését teljes körűen elintézheti online felületünkön az alábbi menüpontokra kattintva.

Az internetes kárbejelentés során az egyszerűségre és gyorsaságra törekedtünk, így Önnek csupán egy űrlapot kell kitöltenie, illetve választ kell adnia a feltett kérdésekre.
Amennyiben a folyamat során mégis elakadna, kérdése merül fel, forduljon bizalommal
Contact Centerünkhöz a 06 40 405 405-ös számon.

Előfordulhat, hogy az Ön által bejelenteni kívánt káresemény esetében nem tudunk teljes körű online bejelentési lehetőséget biztosítani (pl. üvegkár), ebben az esetben a kárbejelentő oldalon felhívjuk erre a figyelmét, és letölthető formában rendelkezésére bocsátjuk a szükséges nyomtatványokat, melyeket postai úton juttathat el címünkre.

Ha az internetes és telefonos csatorna helyett Ön mégis a személyes ügyintézés mellett dönt, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére Központi Ügyfélszolgálati irodánkban.
Cím: 1123 Budapest, Alkotás u. 50.
Nyitva tartás
Hétfő: 8:00-18:00
Kedd-Péntek: 8:00-16:00

Biztosítók adatcseréje 2015. január 1-jével  

Az Országgyűlés a 2013. évi LXXXVI. törvény 35.§-ával 2015. január 1-jei hatállyal beemelte a biztosítókról és a biztosítási tevékenységről szóló 2003. évi LX. tv. biztosítási titokról szóló rendelkezései közé újdonságként a 161/A – 161/C §-okat. E rendelkezések - még azok hatályba lépését megelőzően - módosításra kerültek a jogalkotó által a 2014. évi LXXXVIII. törvény 456. §-ában, így jelen tájékoztatónkban a rendelkezések aktuális, 2015. január 1-jétől hatályos szövegéről adunk tájékoztatást.

Ezen szabályok megteremtik a biztosítók számára azt a lehetőséget, hogy az általuk képzett veszélyközösség érdekeinek megóvása, a biztosítási csalások kiszűrése érdekében egymás között – megkeresés útján – információt cseréljenek. A megkeresés tartalma a jogszabályban – az egyes biztosítási ágazatok sajátosságait figyelembe vevő módon – került meghatározásra. A címzett biztosító a megkeresésre 15 napon belül érdemi választ köteles adni. A megkeresés tényéről a megkereső biztosító az ügyfelet biztosítási időszakonként legalább egyszer tájékoztatni köteles.

Bővebb információk