Facebook Share Image

Aktuális álláshirdetéseink

Építse karrierjét a SIGNAL IDUNA Biztosító csapatával!

Amennyiben szívesen megismerkedne a vállalatunk által kínált lehetőségekkel, küldje el pályázatát aktuális álláshirdetésünkre a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Munkatársi pozíciók

A SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. Németország egyik vezető pénzügyi konszernjének magyarországi leányvállalata, a magyarországi biztosítási piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője budapesti központjába keres munkatársakat az alábbi munkakörbe:

 

Jutalék elszámolási referens (SIG 20)

Főbb feladatok leírása:

  • Rá bízott értékesítési csatorna jutalék elszámolásának havi lebonyolítása,
  • Érdekeltségi rendszer megfelelés vizsgálata,
  • Reklamációk kivizsgálása, esetleges korrekciók,
  • Jutalék kifizetések adminisztrációjának folyamatos dokumentálása,
  • Közreműködés jutalékrendszert érintő fejlesztésekben, projektekben.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség,
  • MS Office erős felhasználói szintű ismerete (Word és Excel),
  • Gyors és pontos munkavégzés,
  • Önállóság, proaktivitás a munkavégzésben.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség,
  • Értékesítési, értékesítés-támogatási területen szerzett tapasztalat,
  • Azonnali munkakezdés lehetősége.

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség,
  • Alkalmazotti jogviszony, fix munkaidő,
  • Piaci szintű jövedelem,
  • Alapbéren felül bruttó 30e Ft/hó Cafetéria (próbaidő lejártát követően).

Munkavégzés helye:

1123 Budapest, Alkotás u. 50.

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni az allas@signal.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet.
Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 20 (szóközzel együtt!)

 

Ügyfélkapcsolati munkatárs (SIG 03)

Főbb feladatok leírása:

1. Bejövő hívások fogadása

  • a biztosító termékeivel, szolgáltatásaival, az ügyfelek meglévő szerződéseivel kapcsolatos kérdések megválaszolása, az ügyfelek tájékoztatása, teljes körű ügyintézés és adminisztráció a hívásokhoz kapcsolódóan,
  • az ügyfelek részéről érkező bejelentések, adatok, információk rögzítése a rendszerekben,
  • panaszok, reklamációk kezelése: megértés, megoldás, rögzítés illetve szükség esetén továbbítás az illetékes szervezeti egységhez.

2. Személyes ügyintézés és értékesítés:

  • az irodát személyesen felkereső ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, teljes körű tájékoztatás és ügyintézés,
  • az ügyfelek részéről érkező bejelentések, adatok, információk rögzítése a biztosító adminisztrációs rendszereiben,
  • panaszok, reklamációk kezelése: megértés, megoldás, rögzítés illetve szükség esetén továbbítás az illetékes szervezeti egységhez,
  • KGFB, CASCO, Vagyon, Élet-biztosítási termékek proaktív ajánlása és értékesítése az érdeklődő ügyfelek részére,
  • bizonylatok kiállítása és az ehhez szükséges adminisztráció elvégzése.

3. Háttértevékenységek ellátása:

különböző típusú – a hívásokhoz kapcsolódó illetve automatikusan generálódó - kérelmek feldolgozása, az ügyfelek részére válasz küldése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • minimum középfokú végzettség,
  • ügyfélorientált attitűd,
  • tapasztalat ügyfélproblémák kezelésében,
  • kimagasló türelem és monotóniatűrés,
  • magabiztos számítástechnikai ismeretek (WORD, EXCEL, levelező rendszer).

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • angol vagy német nyelvismeret,
  • Biztosítási és/vagy ügyfélkapcsolati tapasztalat előny, de nem feltétel – elsősorban olyan személyiséget keresünk, aki határozottan, de kedvesen kommunikál, empatikus és pozitív a gondolkodása!

Amit kínálunk:

  • barátságos, fiatal csapat, jó hangulat,
  • stabil, megbízható munkahely,
  • versenyképes bérezés.

Munkavégzés helye:

1123 Budapest, Alkotás u. 50.

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni az allas@signal.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet.
Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 03 (szóközzel együtt!)

 

Belső ellenőrzési munkatárs (SIG 04)

Főbb feladatok leírása:

  • kockázatok, sérülékenységek, hiányosságok feltárása, az intézkedések megfogalmazása és az elvégzett intézkedések utókövetése,
  • a belső szabályzatoknak megfelelő működés, valamint a biztosítási tevékenységnek, illetve a kiegészítő szolgáltatási tevékenységnek a törvényesség, a biztonság, az áttekinthetőség, a célszerűség szempontjából történő auditálása,
  • professzionális kapcsolattartás, kommunikáció az üzleti és szakmai terület képviselőivel, pozitív változások elősegítése a szervezetben,
  • a folyamatok felmérése, a kulcs kockázatok és kontrollok beazonosítása,
  • auditok hatékony és határidőre történő végrehajtása,
  • lehetséges kontroll hiányosságok, problémák beazonosítása, az okok felismerése,
  • együttműködés az anyavállalat belső ellenőrzésével,
  • a Felügyelet részére adott jelentések és adatszolgáltatások tartalmi helyességének és teljességének ellenőrzése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • felsőfokú, lehetőleg egyetemi végzettség (jogász, közgazdász, mérnök-közgazdász, vállalatszervező)
  • tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvismeret
  • önálló munkavégzés, proaktivitás, kreativitás, logikus, analizáló gondolkodásmód
  • rendszer-, folyamat - és kontroll szemlélet
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • jó elemző és problémamegoldó készség
  • kitartás, magabiztosság, következetesség
  • pontosság, precizitás és igényesség
  • feddhetetlen előélet, stabil családi háttér
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
az alábbi területek valamelyikén szerzett több éves szakmai gyakorlat

  • pénzügyi (biztosítási, banki, mérlegképes könyvelő) szakterület
  • belső ellenőrzés
  • szervezetfejlesztés/működésszervezés, folyamatszervezés
  • compliance
  • kockázatmanagement
  • IT folyamatok
  • szakmai képesítés (CIA, ACCA, CISA, IFRS)

Amit kínálunk:

  • felelősségteljes, önálló munka, komplex feladatok
  • komplex feladatkör
  • kiváló munkakörülmények
  • hosszú távú stabil munkalehetőség
  • versenyképes juttatás
  • fiatalos, dinamikus csapat
  • nemzetközi környezet

Munkavégzés helye:

1123 Budapest, Alkotás u. 50.

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni az allas@signal.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet.
Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 04 (szóközzel együtt!)

 

Kockázatvállaló (Építés –szerelés biztosítás, technikai biztosítások) (SIG 16)

Főbb feladatok leírása:

  • építés - szerelés biztosítás, géptörés biztosítás termékek kockázatelbírálása, vállalása
  • értékesítés támogatás
  • társosztályokkal való együttműködés
  • elemzések készítése
  • partnerekkel való kapcsolattartás
  • fejlesztésekben való részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • felsőfokú első sorban építő, építész, mérnöki diploma
  • magabiztos számítástechnikai ismeretek (Microsoft Office ismeretek)
  • önálló munkavégzés
  • problémamegoldó képesség
  • precizitás, terhelhetőség, csapatmunka

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • angol vagy német nyelvtudás
  • biztosítási kockázatvállalási területen szerzett 5 éves szakmai gyakorlat

Amit kínálunk:

  • hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • változatos feladatok
  • kiváló munkakörülmények
  • barátságos, jó hangulatú, dinamikus csapat

Munkavégzés helye:

1123 Budapest, Alkotás u. 50.

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni az allas@signal.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 16 (szóközzel együtt!)

 

Online key account manager (SIG 22)

Főbb feladatok leírása:

  • az online piacterek termék integrációs folyamatainak menedzselése
  • folyamatos piacelemzés, célpiac, termék és árazás vonatkozásában is
  • a front end környezetek rendszeres tesztelése
  • esetleges hibajegyek kezelése
  • integrátor oldali partner cégekkel való kapcsolattartás
  • belső, elsősorban online folyamatok fejlesztése
  • a társaság meghatározott szakterületeivel (termék, IT, adminisztráció, sales, marketing) folyamatos kapcsolattartás
  • online akciók / kampányok szervezése
  • e-learning felületekkel való kapcsolattartás, tartalomszerkesztés

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • minimum középfokú végzettség
  • termékfejlesztési és vagy értékesítési, értékesítés támogatási területen szerzett tapasztalat
  • Ms. Office felhasználó szintű ismerete
  • web service környezet ismeret
  • online értékesítésben szerzett tapasztalat

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • kiváló kommunikáció- és kapcsolatteremtő képesség
  • kreatív, fejlett problémamegoldó készség
  • önálló proaktív munkavégzés
  • értékesítési szemlélet
  • csapatjátékos attitűd

Amit kínálunk:

  • hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • kiváló munkakörülmények
  • barátságos, dinamikus, fiatalos, összetartó közösség
  • alkalmazotti jogviszony

Munkavégzés helye:

1123 Budapest, Alkotás utca 50.

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni az allas@signal.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 22

 

Adminisztrációs munkatárs (SIG 17)

Főbb feladatok leírása:

  • beérkező ajánlatok és állománykezelési kérelmek biztosítástechnikai rendszerben történő rögzítése
  • a biztosítóhoz beérkező megkeresések szakszerű megválaszolása
  • beérkező módosítási kérelmek feldolgozása
  • társosztályokkal való együttműködés
  • egyéb adminisztrációs és iratkezelési feladatok elvégzése

A pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:

  • középfokú végzettség
  • ügyfélorientált attitűd
  • tapasztalat komplex ügyfélproblémák kezelésében
  • magabiztos számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, levelező rendszer, esetleg integrált biztosítástechnikai rendszerek)
  • logikus gondolkodás

Előnyt jelent a pályázat során:

  • biztosítónál adminisztrációs területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • kiváló munkakörülmények
  • barátságos, fiatal csapat
  • alkalmazotti jogviszony, fix munkaidő

Munkavégzés helye:

1123 Budapest, Alkotás utca 50.

Jelentkeztni az allas@signal.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 17 (szóközzel)

 

Adminisztrációs munkatárs (iratkezelési terület) (SIG 17)

Főbb feladatok leírása:

  • A biztosítóhoz beérkező ügyfél levelek kezelése, továbbítása az érintett társosztályra
  • A biztosítótól kimenő küldemények feldolgozása
  • Beérkező módosítási kérelmek feldolgozása
  • Együttműködés a társosztályokkal

A pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Banki/biztosítási területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Ügyfélorientált attitűd
  • Tapasztalat komplex ügyfélkezelésben
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, levelező rendszer, integrált biztosítástechnikai rendszerek)
  • Logikus gondolkodás
  • Monotonitástűrés
  • Önálló munkavégzés

Előnyt jelent a pályázat során:

  • Biztosítási területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • biztos hátterű nemzetközi pénzintézeti munkakörnyezet
  • hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • barátságos, jó hangulatú, dinamikus csapat

Munkavégzés helye:

1123 Budapest, Alkotás utca 50.

Jelentkeztni az allas@signal.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 17

 

Személybiztosítási munkatárs (SIG 17)

Főbb feladatok leírása:

  • A biztosítóhoz beérkező ajánlatok biztosítástechnikai rendszerben történő rögzítése
  • A biztosítóhoz beérkező megkeresések szakszerű megválaszolása
  • Beérkező módosítási kérelmek feldolgozása
  • Együttműködés a társosztályokkal

A pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Banki/biztosítási területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Ügyfélorientált attitűd
  • Tapasztalat komplex ügyfélkezelésben
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, levelező rendszer, integrált biztosítástechnikai rendszerek)
  • Logikus gondolkodás
  • Monotonitástűrés
  • Önálló munkavégzés

Előnyt jelent a pályázat során:

Biztosítónál, az életbiztosítási területen szerzett tapasztalat

A munkavégzés helye:

1123 Budapest, Alkotás utca 50.

Jelentkeztni az allas@signal.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 17

Gépjármű-biztosítási munkatárs (SIG 17)

Főbb feladatok leírása:

  • A biztosítóhoz beérkező kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási és Casco ajánlatok rögzítése biztosítástechnikai rendszerben.
  • A beérkező megkeresések szakszerű megválaszolása.
  • Együttműködés a társosztályokkal.

A pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Banki/biztosítási területen szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat elengedhetetlen feltétel
  • Ügyfélorientált attitűd
  • Tapasztalat komplex ügyfélkezelésben
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (WORD, EXCEL, levelező rendszer, integrált biztosítástechnikai rendszerek)
  • Logikus gondolkodás
  • Monotonitástűrés
  • Önálló munkavégzés

Előnyt jelent a pályázat során:

  • Biztosítónál, nem-életbiztosítási területen szerzett tapasztalat.

A munkavégzés helye:

Budapest

A jelentkezés módja:

A fényképes szakmai önéletrajzokat az allas@signal.hu e-mail címre várjuk. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 17

 

Vagyonbiztosítási szerződéskezelő munkatárs (SIG 17)

Főbb feladatok leírása:

  • A biztosítóhoz beérkező ajánlatok biztosítástechnikai rendszerben történő rögzítése.
  • A biztosítóhoz beérkező megkeresések szakszerű megválaszolása.
  • Beérkező módosítási kérelmek feldolgozása.
  • Társosztályokkal való együttműködés.

A pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Banki/biztosítási területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Ügyfélorientált attitűd
  • Tapasztalat komplex ügyfélkezelésben
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, levelező rendszer, integrált biztosítástechnikai rendszerek)
  • Logikus gondolkodás
  • Monotonitástűrés
  • Önálló munkavégzés

Előnyt jelent a pályázat során:

  • Biztosítónál, nem-életbiztosítási területen szerzett tapasztalat.

A munkavégzés helye: Budapest

A jelentkezés módja:

A fényképes szakmai önéletrajzokat allas@signal.hu e-mail címre várjuk. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 17

 

Üzleti pozíciók

 

A SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. – Európa 50 legnagyobb pénzügyi és biztosítási konszernje közé tartozó német SIGNAL IDUNA vállalatcsoport leányvállalata. A SIGNAL IDUNA biztosítási és pénzügyi szolgáltatóként több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a német és európai piacokon. A SIGNAL Biztosító az Év biztosítója internetes szavazáson eddig minden alkalommal a dobogón végzett szolgáltatási vagy kárrendezési kategóriában. Most országos értékesítési hálózatába keres

Értékesítési és ügyfélkapcsolati tanácsadót (SIG 24)

lakossági szektorba, kis- és középvállalkozói területre

Feladatok:

  • a társaság ügyfélkörének célzott fejlesztése
  • értékesítésre előkészített lead-ek feldolgozása
  • ajánlatok professzionális összeállítása, prezentálása
  • kiemelt kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel
  • részvétel értékesítési projektekben
  • az ügyfélkiszolgálás támogatása

Az ideális jelölt:

  • értékesítés orientált gondolkodás jellemzi
  • kiváló kommunikációs és prezentációs készséggel rendelkezik
  • hatékony kapcsolatépítő
  • döntéshozói/vezetői körben tárgyalóképes
  • képes komplex feladatok önálló megoldására
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik
  • előny: felsőfokú gazdasági végzettség

Amit kínálunk:

  • meglévő ügyfélkapcsolatok
  • értékesítésre előkészített lead-ek
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • támogató képzési és fejlesztési rendszer
  • integrációs program fix megbízási díjjal
  • versenyképes jövedelemstruktúra
  • piaci átlag feletti fenntartási jutalék a kezelt állományra is
  • kiemelkedő teljesítmény esetén incentive utazások
  • teljes körű innovatív termékpaletta
  • teljes önállóság lehetősége

Amennyiben szívesen dolgozna egy emberarcú, magas szaktudású, dinamikus értékesítési szervezetben, akkor küldje el önéletrajzát az allas@signal.hu címre és felvesszük Önnel a kapcsolatot. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 24

 

Vagyonbiztosítás értékesítési specialistát (SIG 24)

lakossági szektorba, kis- és középvállalkozói területre

Feladatok:

  • a társaság vagyonbiztosítási ügyfélkörének célzott fejlesztése
  • ajánlatok professzionális összeállítása, prezentálása
  • kiemelt kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel
  • részvétel értékesítési projektekben
  • az ügyfélkiszolgálás támogatása
  • stratégiai partnerek által közvetített címek feldolgozása

Az ideális jelölt:

  • rendelkezik MNB regisztrációhoz szükséges végzettséggel és státusszal
  • vagyonbiztosítási értékesítési tapasztalata van
  • értékesítés orientált gondolkodás jellemzi
  • aktív ügyfélkapcsolatokkal rendelkezik
  • döntéshozói/vezetői körben tárgyalóképes
  • képes komplex feladatok önálló megoldására

Amit kínálunk:

  • szakmai fejlődési lehetőség
  • egy éves integrációs program fix megbízási díjjal
  • versenyképes jövedelemstruktúra
  • piaci átlag feletti fenntartási jutalék a kezelt állományra is
  • kiemelkedő teljesítmény esetén incentive utazások
  • teljes körű innovatív termékpaletta
  • kkv ügyfélkörben értékesítésre előkészített címanyag
  • teljes önállóság lehetősége

Amennyiben szívesen dolgozna egy emberarcú, magas szaktudású, dinamikus értékesítési szervezetben, akkor küldje el önéletrajzát az allas@signal.hu e-mail címre. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 24

 

Biztosításközvetítő (SIG 24)

Biztosítási szektor iránt érdeklődő, pályakezdő, illetve értékesítési tapasztalattal rendelkező, ambiciózus partnereket keresünk, akik bizonyítani szeretnének a pénzügyi világban.

Olyan vállalkozó szellemű jelentkezőket keresünk, akik készen állnak arra, hogy

  • részesei lehetnek egy sikeres szervezetnek
  • nagy munkabírásúak, céltudatosak
  • jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készségekkel rendelkeznek
  • örömmel tanulnak a szakma öregjeitől

A SIGNAL IDUNA Biztosító országszerte, átképzéssel biztosításközvetítőt keres.

Várjuk pályázatát, ha Ön:

  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezik (felsőfokú végzettség előny)
  • Érdeklődik a pénzpiaci lehetőségek iránt
  • Szereti a változatos, kötetlen munkaidős tevékenységet
  • Képes felmérni ügyfeleink igényeit, és képviselni érdekeiket
  • Ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálása érdekében vállalja a folyamatos szakmai fejlődést
  • Kiemelkedő jövedelem
  • Kötetlen munkaidő
  • Díjmentes átképzés, továbbképzési lehetőség
  • Karrierlehetőség
  • Kezdeti támogatás

Fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a allas@signal.hu e-mail címre várjuk. Kérjük, hogy az e-mail üzenet tárgy mezőjébe az alábbi kódot írja bele: SIG 24