Facebook Share Image

SIGNAL ügyfélportál

Ügyfélportálunk célja, hogy Ön könnyen, korszerűen és gyorsan nyomon követhesse a biztosítási szerződéseivel kapcsolatos információkat. Mostantól otthonából percek alatt, a nap bármely órájában tájékozódhat szerződéseiről, az árfolyamok alakulásáról!

Intézze biztosításával kapcsolatos ügyeit könnyen, gyorsan, online a SIGNAL ügyfélportálján!

Szolgáltatásaink alap jogosultsággal

  • Személyes (felhasználó) adatok megjelenítése és módosítása
  • Szerződésadatok lekérdezése
  • Online kötvényregisztráció és törlés
  • Dokumentumletöltési lehetőség
  • Szerződőadatok módosítása
  • Ügyféldokumentumok feltöltése
  • Zöldkártya igénylése
  • A befektetéshez kötött életbiztosításához kapcsolódó árfolyamok alakulásának megtekintése
  • Ügyfélszolgálatunknak történő üzenetküldés

Szolgáltatásaink tranzakciós jogosultsággal

  • Befektetési alapok rangsora adott időszakra (grafikus megjelenítéssel is)
  • Áthelyezés: áthelyezéseket kezdeményezhet befektetési egységtípusonként az egyes alapok és portfóliók között
  • Átirányítás: kezdeményezheti, hogy a biztosítási díj melyik alapba érkezzen, azt változtatni is tudja
  • Eseti befizetés: az eseti díjat érintően a felhasználó online meghatározhatja, hogy mekkora összeget, milyen felosztásban melyik alapba és portfólióba kíván fizetni
  • Befektetési stratégiával kapcsolatos módosítások és információk megtekintése: amennyiben az Ön szerződésén lehetőség van a trendfigyelő szolgáltatás igénybevételére, úgy kérheti annak be- és kikapcsolását, illetve megváltoztathatja megfigyelt alapját

Hogyan igényelhet alap jogosultságot?

  • Online az Ügyfélportálon:
    1. Egy érvényes kötvényszám, e-mail cím és mobilszám megadása.
      Fontos: Amennyiben Ön több kötvénnyel is rendelkezik, akkor is csak egyszer kell regisztrálnia, a többi kötvényét már a SÜP rendszerben tudja hozzárendelni az elkészült felhasználóhoz.
    2. A megadott elérhetőségekre egy-egy 6 jegyű ellenőrzőkódot küldünk, melyet az "Ellenőrzőkódok megadása" lapon be kell írnia. Biztonsági okokból a telefonszám és e-mail cím valódiságának ellenőrzésére szolgáló válaszkódok érvényességi ideje a kibocsátásuktól számított 3 perc.
    3. Ki kell választania, hogy természetes vagy jogi személyként kíván regisztrálni, majd eszerint kitölteni a nyilatkozatot.
    4. A felvitt adatok az ellenőrző képernyőn megtekinthetőek. Amennyiben nem talál bennük hibát, kattintson az "Adatok elküldése" gombra. A kitöltött nyilatkozatot a megadott e-mail címre elküldjük Önnek is.
  • Papír alapon
    1. A SIGNAL Ügyfélportál használatára vonatkozó megállapodás kitöltése, mely a lentebb található dokumentumtárból letölthető, kinyomtatható.
    2. A kitöltött és aláírt megállapodás eljuttatása Társaságunkhoz faxon, vagy postai úton:
      Fax: (06 1) 458 4257
      Postacím: SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt., 1519 Budapest, Pf: 260

A SIGNAL Ügyfélportál szolgáltatásai - mindkét esetben - vagy a Megállapodás, vagy az online regisztráció Társaságunkhoz történő beérkezését követő 3. munkanapon aktiválódnak. A belépéshez szükséges felhasználónevet e-mailben küldjük a Megállapodáson szereplő e-mail címre, míg jelszavát SMS üzenetként küldjük el a Megállapodáson szereplő mobil telefonszámra.

Regisztráció előtt, kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési feltételeket, mely a lentebb található dokumentumtárból tölthető le.

Hogyan igényelhet tranzakciós jogosultságot?

Társaságunk a folyamatos fejlődésre, a minél magasabb szintű ügyfélkiszolgálásra törekszik. Ennek értelmében új, a befektetéshez kötött életbiztosításokat érintő szolgáltatásokkal bővítettük Ügyfélportálunkat:

  • Befektetési alapok rangsora adott időszakra (grafikus megjelenítéssel is)
  • Áthelyezés
  • Átirányítás
  • Eseti befizetés
  • Azon szerződések esetén, ahol lehetőség van az iTrend szolgáltatás bekapcsolására: befektetési stratégiával kapcsolatos információk megtekintése, valamint a befektetési stratégia módosítása

A fenti szolgáltatások igénybevételéhez – biztonsági okokból – nem elegendő az alapszintű (úgynevezett megtekintő) jogosultság, a tranzakciós műveletek végrehajtásához magasabb szintű, azaz tranzakciós jogosultság szükséges.

Ki igényelhet tranzakciós jogosultságot? Azon ügyfeleink igényelhetnek tranzakciós jogosultságot, akik rendelkeznek az Ügyfélportálra vonatkozó felhasználónévvel (alapszintű regisztráció).

  • Amennyiben Ön már regisztrált az Ügyfélportálon az alábbiak szerint igényelhet tranzakciós jogosultságot:
    1. A tranzakciós jogosultság igénylésével kibővített Ügyfélportál regisztrációs formanyomtatvány (SÜP megállapodás) kitöltésével, mely a lenti dokumentumtárból letölthető, valamint a szükséges mellékletek benyújtásával.
    2. Kötelező mellékletként regisztrált Ügyfelünknek el kell juttatnia Társaságunkhoz a saját, valamint két tanú aláírásával ellátott személyes azonosító okmányainak (személyi igazolvány, lakcímkártya) fénymásolatát.
    3. A benyújtás lehetséges módjai:
      Ügyfélportálon keresztül feltöltve
      Faxon vagy e-mailben szkennelt formában
      Postai levélként társaságunk levelezési címére
  • Amennyiben Ön még nem regisztrált Ügyfélportálunkra, a tranzakciós jogosultságot az Ügyfélportál regisztrációjának igénylésével együtt kérheti:
    1. 1. a SÜP megállapodás kitöltésével,
    2. 2. valamint az előírt mellékletek benyújtásával (ld. fent 2. pont).Ügyfélportálon történő tranzakciós jogosultságigénylés menete:
      1. Az emeltszintű jogosultság egy szerződést kiválasztva az „Ügyintézés” menüpontban igényelhető.
      2. A szükséges dokumentumok az „Ügyféldokumentumok feltöltése” almenüpontot kiválasztva az alábbi beállításokkal tölthetők fel:Dokumentumcsoport: Jogosultság igényléseDokumentumtípus: Tranzakciós jogosultság
      3. : Feltöltendő dokumentumok: kitöltött és aláírt regisztrációs nyilatkozat, valamint a személyi azonosító okmányok fénymásolata(i)

A feltöltött dokumentumok ellenőrzése után ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk kérelmük elbírálásáról. Amennyiben az azonosítási folyamat sikerrel zárul, ügyfelünk jogosultsági szintjét késedelem nélkül módosítjuk a magasabb szintre.