Facebook Share Image

SIGNAL Ügyfélportál (SÜP)

Ügyfélportálunk célja, hogy Ön könnyen, korszerűen és gyorsan nyomon követhesse a biztosítási szerződéseivel kapcsolatos információkat. Mostantól otthonából percek alatt, a nap bármely órájában tájékozódhat szerződéseiről és az árfolyamok alakulásáról!

Intézze biztosításával kapcsolatos ügyeit könnyen, gyorsan, online a SIGNAL Ügyfélportálján!

Szolgáltatásaink alapjogosultsággal

  • Személyes (felhasználó) adatok megjelenítése és módosítása
  • Szerződésadatok lekérdezése
  • Online kötvényregisztráció és törlés
  • Dokumentumletöltési lehetőség
  • Szerződőadatok módosítása
  • Ügyféldokumentumok feltöltése
  • Zöldkártya igénylése
  • A befektetéshez kötött életbiztosításához kapcsolódó árfolyamok alakulásának megtekintése
  • Ügyfélszolgálatunknak történő üzenetküldés

Szolgáltatásaink tranzakciós jogosultsággal

  • Befektetési alapok rangsora adott időszakra (grafikus megjelenítéssel is)
  • Áthelyezés: áthelyezéseket kezdeményezhet befektetési egységtípusonként az egyes alapok és portfóliók között
  • Átirányítás: kezdeményezheti, hogy a biztosítási díj melyik alapba érkezzen, azt változtatni is tudja
  • Eseti befizetés: az eseti díjat érintően a felhasználó online meghatározhatja, hogy mekkora összeget, milyen felosztásban melyik alapba és portfólióba kíván fizetni
  • Befektetési stratégiával kapcsolatos módosítások és információk megtekintése: amennyiben az Ön szerződésén lehetőség van a trendfigyelő szolgáltatás igénybevételére, úgy kérheti annak be- és kikapcsolását, illetve megváltoztathatja megfigyelt alapját

Hogyan igényelhet alapjogosultságot?

 

Online, Ügyfélportálon:

Egy érvényes kötvényszám, e-mail cím és mobilszám megadásával. Fontos: amennyiben Ön több kötvénnyel is rendelkezik, akkor is csak egyszer kell regisztrálnia a többi kötvényét már a SÜP rendszerben tudja hozzárendelni az elkészült felhasználóhoz.

A megadott elérthetőségekre egy-egy 6 jegyű ellenőrzőkódot küldünk, melyet az "Ellenőrzőkódok megadása" lapon be kell írnia. Biztonsági okokból a telefonszám és e-mail cím valódiságának ellenőrzésére szolgáló válaszkódok érvényességi ideje a kibocsátásuktól számított 3 perc.

Ki kell választania, hogy természetes vagy jogi személyként kíván regisztrálni, majd eszerint kitölteni a "Megállapodást a SÜP rendszer használatára" (továbbiakban megállapodás) felületet.

A felvitt adatok az ellenőrző képernyőn megtekinthetők. Amennyiben nem talál bennük hibát, kattintson az "adatok elküldése" gombra. A kitöltött megállapodást a megadott e-mail címre elküldjük Önnek is.

Befektetési egységekhez köttött (UL) termékek esetén csak az online regisztráció lehetséges.

Papíralapon:

A SIGNAL Ügyfélportál használatára vonatkozó "Megállapodás a SÜP rendszer használatára" (továbbiakban megállapodás), nyomtatvány kitöltésével, mely a dokumentumtárból letölthető, kinyomtatható.

Befektetési egységekhez köttött (UL) termékek esetén csak az online regisztráció lehetséges!

A kitöltött és aláírt megállapodás eljuttatása társaságunkhoz faxon, vagy postai úton: Fax: 06 1 458 4260, Postacím: SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt., 1519 Budapest, Pf.260

A SIGNAL Ügyfélportál szolgáltatásai - mindkét esetben - vagy a megállapodás, vagy az online regisztráció társaságunkhoz történő beérkezését követő 3. munkanapon aktiválódnak. A belépéshez szükséges felhasználónevet e-mail-ben küldjük a megállapodáson szereplő e-mail címre, míg jelszavát SMS üzenetben küldjük el a megállapodáson szereplő mobil telefonszámra.

Kérjük, regisztráció előtt olvassa el figyelmesen az Általános szerződési feltételeket, mely a dokumentumtárból tölthető le.

Hogyan igényelhet tranzakciós jogosultságot?

Társaságunk a folyamatos fejlődésre és a magasabb szintű ügyfélkiszolgálásra törekszik. Ennek értelmében új, a befektetéshez kötött életbiztosításokat érintő szolgáltatásokkal bővítettük Ügyfélportálunkat:

  • Befektetési alapok rangsora adott időszakra (grafikus megjelenítéssel is)
  • Áthelyezés
  • Átirányítás
  • Eseti befizetés
  • Azon szerződések esetén, ahol lehetőség van az iTrend szolgáltatás bekapcsolására: befektetési stratégiával kapcsolatos információk megtekintése, valamint a befektetési stratégia módosítása.

A fenti szolgáltatások igénybevételéhez – biztonsági okokból – nem elegendő az alapszintű (úgynevezett megtekintő) jogosultság, hanem a tranzakciós műveletek végrehajtásához magasabb szintű, azaz tranzakciós jogosultság szükséges.

Azon ügyfeleink igényelhetnek tranzakciós jogosultságot, akik rendelkeznek az Ügyfélportálra vonatkozó felhasználónévvel (alapszintű regisztráció).

Amennyiben Ön már regisztrált az Ügyfélportálon az alábbiak szerint igényelhet tranzakciós jogosultságot:

A tranzakciós jogosultság igénylésével kibővített Megállapodás Ügyfélportál regisztrációs formanyomtatvány (SÜP megállapodás) kitöltésével, mely a dokumentumtárból tölthető le, valamint a szükséges mellékletek benyújtásával.

Kötelező mellékletként regisztrált Ügyfelünknek el kell juttatnia társaságunkhoz a saját, valamint két tanú aláírásával ellátott személyes azonosító okmányainak (személyi igazolvány, lakcímkártya) fénymásolatát.

A benyújtás lehetséges módjai:

Ügyfélportálon keresztül

Faxon vagy e-mailben szkennelt formában

Postai levélként, társaságunk levelezési címére.

Amennyiben Ön még nem regisztrált Ügyfélportálunkra, a tranzakciós jogosultságot az Ügyfélportál regisztrációjának igénylésével együtt kérheti a megállapodás kitöltésével, valamint az előírt mellékletek (két tanú aláírásával ellátott személyes azonosító okmányainak /személyi igazolvány, lakcímkártya/ fénymásolata) benyújtásával.

Ügyfélportálon történő tranzakciós jogosultság igénylés menete:

Az emelt szintű jogosultság egy szerződést kiválasztva az "Ügyintézés" menüpontban igényelhető.

A szükséges dokumentumok az "Ügyféldokumentumok feltöltése" almenüpontot kiválasztva az alábbi beállításokkal tölthetők fel: Dokumentumcsoport: jogosultság igénylése, Dokumentumtípus: Tranzakciós jogosultság.

Feltöltendő dokumentumok: kitöltött és aláírt regisztrációs nyilatkozat, valamint a személyi azonosító okmányok fénymásolata(i)

A feltöltött dokumentumok ellenőrzése után ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk kérelmük elbírálásáról. Amennyiben az azonosítási folyamat sikerrel zárul, ügyfelünk jogosultsági szintjét késedelem nélkül módosítjuk a magasabb szintre.