Facebook Share Image

SIGNAL ügyfélportál

Ügyfélportálunk célja, hogy Ön könnyen, korszerűen és gyorsan nyomon követhesse a biztosítási szerződéseivel kapcsolatos információkat. Mostantól otthonából percek alatt, a nap bármely órájában tájékozódhat szerződéseiről, az árfolyamok alakulásáról!

Intézze biztosításával kapcsolatos ügyeit könnyen, gyorsan, online a SIGNAL ügyfélportálján!

Szolgáltatásaink alap jogosultsággal

  • Személyes (felhasználó) adatok megjelenítése és módosítása
  • Szerződésadatok lekérdezése
  • Online kötvényregisztráció és törlés
  • Dokumentumletöltési lehetőség
  • Szerződőadatok módosítása
  • Ügyféldokumentumok feltöltése
  • Zöldkártya igénylése
  • A befektetéshez kötött életbiztosításához kapcsolódó árfolyamok alakulásának megtekintése
  • Ügyfélszolgálatunknak történő üzenetküldés

Szolgáltatásaink tranzakciós jogosultsággal

  • Befektetési alapok rangsora adott időszakra (grafikus megjelenítéssel is)
  • Áthelyezés: áthelyezéseket kezdeményezhet befektetési egységtípusonként az egyes alapok és portfóliók között
  • Átirányítás: kezdeményezheti, hogy a biztosítási díj melyik alapba érkezzen, azt változtatni is tudja
  • Eseti befizetés: az eseti díjat érintően a felhasználó online meghatározhatja, hogy mekkora összeget, milyen felosztásban melyik alapba és portfólióba kíván fizetni
  • Befektetési stratégiával kapcsolatos módosítások és információk megtekintése: amennyiben az Ön szerződésén lehetőség van a trendfigyelő szolgáltatás igénybevételére, úgy kérheti annak be- és kikapcsolását, illetve megváltoztathatja megfigyelt alapját

Hogyan igényelhet alap jogosultságot?

  • Online az Ügyfélportálon:
  • Egy érvényes kötvényszám, e-mail cím és mobilszám megadásával. Fontos: amennyiben Ön több kötvénnyel is rendelkezik, akkor is csak egszer kell regisztrálnia a többi kötvényét már a SÜP rendszerben tudja hozzárendelni az elkészült felhasználóhoz.
  • A megadott elérhetőségekre egy-egy 6 jegyű ellenőrzőkódot küldünk, melyet az "Ellenörzőkódok megadaása" lapon be kell írnia. Biztonsági okokból a telefonszám és e-mail cím valódiságának ellenőrzésére szolgáló válaszkódok érvényességi ideje a kibocsátásuktól számított 3 perc.
  • Ki kell választania, hogy természetes vagy jogi személyként kíván regisztrálni, majd eszerint kitölteni a nyilatkozatot.
  • A felvitt adatok az ellenőrző képernyőn megtekinthetők. Amennyiben nem talál bennük hibát, kattintson az "datok elküldése" gombra. A kitöltött nyilatkozatot a megadott e-mail címre elküldjük Önnek is.
  • Papír alapon:
  • A SIGNAL Ügyfélportál használatára vontakozó megállapodás kitöltése, meléy a lntebb találjható dokumentumtárból letölthető, kinyomtatható.
  • A kitöltött és aláírt megállapodás eljuttatása Társaságunkhoz faxon, vagy postai úton:
  • Fax: (06 1) 458 4257
  • Postacím: SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt., 1519 Budapest, Pf.: 260

A SIGNAL Ügyfélportál szolgálatatásai - mindkét esetben - vagy a Megállapodás, vagy az online regisztráció Társaságunkhoz történő beérkezését követő 3. munkanapon akitválódnak. A belépéshez szükséges felhasználónevet e-mail-ben küldjük a Megállapodáson szereplő e-mail címre, mig jelszavát SMS üezenetként küldjük el a Megállapodáson szereplő mobil telefonszámra.

Regisztráció előtt, kérjük olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési feltételeket, mely a lentebb található dokumentumtárból tölthető le.

Hogyan igényelhet tranzakciós jogosultságot?

Társaságunk a folyamatos fejlődésre, a minél magasabb szintű ügyfélkiszolgálásra törekszik. Ennek értelmében új, a befektetéshez kötött életbiztosításokat érintő szolgáltatásokkal bővítettük Ügyfélportálunkat:

  • Befektetési alapok rangsora adott időszakra (grafikus megjelenítéssel is)
  • Áthelyezés
  • Átirányítás
  • Eseti befizetés
  • Azon szerződések esetén, ahol lehetőség van az iTrend szolgáltatás bekapcsolására: befektetési stratégiával kapcsolatos információk megtekintése, valamint a befektetési stratégia módosítása

A fenti szolgáltatások igénybevételéhez – biztonsági okokból – nem elegendő az alapszintű (úgynevezett megtekintő) jogosultság, a tranzakciós műveletek végrehajtásához magasabb szintű, azaz tranzakciós jogosultság szükséges.

Ki igényelhet tranzakciós jogosultságot? Azon ügyfeleink igényelhetnek tranzakciós jogosultságot, akik rendelkeznek az Ügyfélportálra vonatkozó felhasználónévvel (alapszintű regisztráció).

  • Amennyiben Ön már regisztrált az Ügyfélportálon az alábbiak szerint igényelhet tranzakciós jogosultságot:
  • A tranzakciós jogosultság igénylésével kibővített Ügyfélportál regisztrációs formanyomtatvány (SÜP megállapodás) kitöltésével, mely a lenti dokumentumtárból letölthető, valmint a szükséges mellékletek benyújtásával.
  • Kötelező mellékletként regisztrált Ügyfelünknek el kell jutnia Társaságunkhoz a saját, valamint két tanú aláírásával ellátott személyes azonosító okmányainak (személyi igazolvány, lakcímkártya) fénymásolatát.
  • A benyújtás lehetséges módjai:
  • Ügyfélportálon keresztül feltöltve
  • Faxon vagy e-mailben szekennel formában
  • Postai levélként társaságunk levelezési címére.
  • Amennyiben Ön még nem regisztrált Ügyfélportálunkra, a tranzakciós jogosultságot az Ügyfélportál regisztrációjának igénylésével együtt kérheti:
    1. 1. a SÜP megállapodás kitöltésével
    2. 2. valamint az előrírt mellékletek benyújtásával (ld. fent 2. pont).
    3. Ügyfélportálon történő tranzakciós jogosultságigénylés menete:
      • Az emelt szintű jogosultság egy szerződést kiválasztva az "Ügyintézés" mentüpontban igényelhető.
      • A szükséges dokumentumok az "Ügyféldokumentumok feltöltése" almenüpontot kiválasztva az alábbi beállításokkal tölthetők fel: Dokumentumcsoport: jogosultság igénylése, Dokumentumtipus: Tranzakciós jogosultság.
      • Feltöltendő dokumentumok: kitöltött és aláírt regisztrációs nyilatkozat, valamint a személyi azonsoító okmányok fénymásolata(i)
      • A feltöltött dokumentumok ellenőrzése után ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk kérelmük elbírálásáról. Amennyiben az aonosítási folyamat sikerrel zárul, ügyfelünk jogosultsági szintjét késedelem nélkül módosítjuk a magasabb szintre.