Facebook Share Image

Első kézből – Gépjármű-kárrendezés, akár kényelmi szolgáltatásokkal is!

Tematikus hírek / Autó

A gépjármű-kárrendezés alatt ma már nemcsak az autó megjavítását értjük, hanem olyan kényelmi szolgáltatásokat is, amivel pénzt, időt és fáradtságot takaríthatunk meg.

Ha autónkkal balesetet szenvedünk akár saját hibánkból, akár más hibájából, az első ijedtség után el kell kezdenünk a biztosításunk szerinti kárbejelentést. A mai digitális világban a kárbejelentést a leggyorsabban, legegyszerűbben és legbiztonságosabban on-line is megtehetjük. A kárbejelentés után aztán jön az újabb kérdés: hol javíttassuk meg a sérült gépkocsit? Ilyenkor általában az ismerősöktől jön a sok „jó tanács”, aminek valljuk be, nem mindig a megfelelően megjavított autó az eredménye.

Hogy miben más ma már a gépjármű-kárrendezés és hogyan vészelhetjük át ezt az időszakot a legkényelmesebben, erről kérdeztük Kurucz Dávidot a SIGNAL IDUNA Biztosító gépjármű-kárrendezési szakértőjét.

Kurucz Dávid

Úgy gondolom, hogy a mai világban, nem háríthatjuk ügyfeleinkre a megfelelő gépjármű javító felkutatását. Mint felelős biztosító, ebben is segítséget nyújtunk a Kár-Web járműjavítási ajánlatközvetítő rendszer segítségével. Ez gyakorlatilag egy olyan rendszer, amelyben megversenyeztetjük a javítókat annak érdekében, hogy ügyfelünk a legkedvezőbb javítási ajánlatot kapja. Versenyről van szó, így a javítók a kedvezőbb javítási árakon felül, további extra szolgáltatásokat is kínálhatnak. Ezek a szolgáltatások anyagi vagy kényelmi extra szolgáltatások, amivel pénzt, időt, fáradságot takaríthatunk meg.

Ilyenek például az avulás átvállalása, a csereautó biztosítása a javítás idejére, egyéb kisebb sérülések megjavítása, műszaki vizsgáztatás, olajcsere vagy ha az autót a javító munkatársa elhozza a szervizbe vagy éppen a magjavított gépkocsit a lakóhelyünkre szállítják.
A Kár-Web országosan több, mint 100 javítóműhellyel áll szerződésben, így gyakorlatilag az országot lefedve, bárhol segítséget tud nyújtani a legelőnyösebb javítási ajánlat megkeresésében.

Hogyan működik ez a gyakorlatban?

Amikor ügyfelünk a káreseményt bejelenti hozzánk, egy igényfelmérő adatlap segítségével megkérdezzük, hogy szeretné-e igénybe venni a Kár-Web szolgáltatást, magyarul szeretné-e, hogy segítséget nyújtsunk a gépjármű javíttatásához szükséges megfelelő szerviz kiválasztásában. Ha nem, akkor természetesen megy a kárrendezési folyamat a maga útján. Ha azonban igen – és miért is ne, hiszen egy ingyenes szolgáltatásról van szó – akkor a rendszer segítségével egy-két napon belül megérkeznek a javítók ajánlatai. A Kár-Web call center felhívja ügyfelünket a legkedvezőbb javítási ajánlattal, aki dönthet arról, hogy élni kíván ezzel a lehetőséggel vagy sem. Az ajánlatkérés egyébként egy zárt rendszerű internetes portálon történik, ahova kizárólag a rendszerben lévő javítók léphetnek be. A kárügyek továbbítása a javítók felé, pedig - az adatvédelmi szempontokat maximális betartva - névtelenül, a személyes adatok átadása nélkül történik.

Milyen extra szolgáltatásokat kínálhatnak a javítók?

Csereautó a javítás időtartamáraOlajcsere (motorolaj, szűrő)
Gépjárműszállítás (telephelyre)Műszaki vizsgáztatás (hatósági)
A gépjármű helyszíni átadása (hozom- )A gépjármű műszaki átvizsgálása
A gépjármű helyszíni átvétele ( -viszem)Gépjármű mosás és belső takarítás
Máskár javítás (egyéb sérülések javítása)Hétvégi javítás is (szombat/vasárnap)
Avulás átvállalásCasco önrész átvállalás
Carweb honlap

Ezekből a szolgáltatásokból akár hármat is megjelölhet ügyfelünk, azokat, amelyek a legnagyobb segítséget jelentik számára a javítás során.

Mi garantálja, hogy a Kár-Web szolgáltatáshoz kapcsolódó javítók megfelelő színvonalon végzik majd el a javítást?

A szerződött javítók között kizárólag olyan szervizek szerepelnek, akik megfelelő szakmai és műszaki háttérrel rendelkeznek. Sőt, a javítás befejezését követően a szolgáltatást igénybe vevők egy elégedettségi kérdőívet is kitöltenek, így folyamatosan nyomon követhető a javítás és a szolgáltatás teljes folyamata és színvonala.

Úgy gondolom, hogy ügyfeleink teljes körű kiszolgálásához ma már ez a segítség is hozzá tartozik és remélem, hogy egy káresemény kellemetlenségeit ezekkel a szolgáltatásokkal csökkenteni tudjuk.

2020.01.07.

SIGNAL Gépjármű biztosítások