Facebook Share Image

Panaszbejelentés és

fogyasztóvédelem

Panaszkezelési gyakorlatunk,

elveink és szabályzatunk

Panasz bejelentése

Őszintén sajnáljuk, hogy minden igyekezetünk ellenére sem elégedett teljes mértékben szolgáltatásainkkal vagy biztosítási termékeinkkel.

Amennyiben panaszt kíván tenni, kérjük, nyomtassa ki a dokumentumtárból letölthető panaszbejelentő nyomtatványunkat és a SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. részére kitöltve szíveskedjen postai úton, faxon vagy e-mailben megküldeni.

Fontos tudnia, hogy Társaságunk számára az Ön elégedettsége a legfontosabb, ezért panaszát a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljuk és tájékoztatjuk állásfoglalásunkkal kapcsolatban.

SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. – Panaszkezelési Csoport
Levélcím: 1519 Budapest, Pf. 260
E-mail cím: info@signal.hu
Telefon: 06 1 458 4200
Fax: 06 1 458 4260

A SIGNAL IDUNA Biztosító panaszkezelési gyakorlata

Társaságunk alapvető filozófiája, hogy ügyfeleink igényeit a legmagasabb színvonalon elégítsük ki, lojalitásukat minden körülmények között nagyra becsüljük. Célunk, hogy termékeink és szolgáltatásaink egyre inkább az Ön igényeihez igazodjanak, illetve, hogy ügyeit minél gyorsabban és egyszerűbben intézhesse. Céljaink megvalósításában kiemelkedő szerepet játszik megtisztelő véleménye, meglátása, építő kritikája, melyet ezért mindig örömmel fogadunk.

Panaszának teljes körű, gyors kivizsgálását panaszkezelési elveink teszik lehetővé:

  • Minden beérkezett panaszt a lehető legnagyobb körültekintéssel, elfogulatlanul vizsgálunk ki, hiszen tisztában vagyunk azzal, hogy panasztételkor Ügyfelünk bizalmával tisztel meg bennünket.
  • A panaszok szakszerű, kifogástalan kivizsgálása és elbírálása érdekében Panaszkezelési Csoportunk szorosan együttműködik a szakosztályok felelős vezetőivel.
  • Ügyfeleink meglátásai, kritikái alapján igyekszünk esetleges hibáinkat minél hamarabb javítani, és amennyiben lehetséges, a panaszost kárpótolni.
  • A panaszkezelési eljárás során arra törekszünk, hogy Ügyfeleink teljes körű tájékoztatást kapjanak a folyamatról, valamint a meghozott döntésről, annak okairól, következményeiről.

Panaszát, észrevételeit számos csatornán keresztül eljuttathatja hozzánk:

  • Írásos formában
  • Személyesen
  • Telefonon

Részletesebb információért kérjük, tekintse meg Panaszkezelési szabályzatunkat, mely a lentebb található dokumentumtárból elérhető!

A Magyar Nemzeti Bank panaszkezeléssel kapcsolatos információi

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bank weboldalán további hasznos információkat találhat panaszkezeléssel és fogyasztóvédelemmel kapcsolatban:

Az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára. A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.