Bankkártyás fizetés:
Milyen esetben lehet
sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az
ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya
használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai
hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártya internetes használata számlavezető bank által
tiltott.
- A kártyahasználat tiltott.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláírás csíkon
szereplő kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási
limitét.
Kapcsolati jellegű
hiba
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük,
próbálja meg újra.
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt.
Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű
hiba
Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a
kereskedő/ szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen. Amennyiben a
fizetőoldalról visszatért, de a böngésző „back”, „reload” illetve „refresh”
segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági
okokból automatikusan visszautasítja.