Facebook Share Image

Koronavírus információk

Kérjük, kövesse híreinket!

Személyes ügyfélszolgálati irodánk nyitva tartása - 2021.03.22.

A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag időpontfoglalással látogatható 2021.03.08-tól határozatlan ideig.

Nyitva tartásunk:
Hétfő 8:00-17:00
Kedd-Péntek 8:00-16:00

Időpontfoglalást az alábbi módon teheti meg:

- Honlapunkon az alábbi oldalon:
https://app.signal.hu/IdopontFoglalas/IdopontFoglalas.aspx

- e-mailben: info@signal.hu email címen

- telefonon: 0614584200 telefonszámon

Kérjük Önöket, hogy lehetőség szerint ügyeik intézésére, a károk bejelentésére válasszák az online ügyfélszolgálatunkat (www.signal.hu/hu/online-ugyfelszolgalat), illetve az emailes (info@signal.hu) vagy a telefonos (+36 1 458 4200) elérhetőségünket. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, megértésüket köszönjük.

Személyes ügyfélszolgálati irodánk nyitva tartása - 2021.03.05.

A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag időpontfoglalással látogatható 2021.03.08. és 2021.03.22. között.

Nyitva tartásunk:
Hétfő 8:00-17:00
Kedd-Péntek 8:00-16:00

Időpontfoglalást az alábbi módon teheti meg:

- Honlapunkon az alábbi oldalon:
https://app.signal.hu/IdopontFoglalas/IdopontFoglalas.aspx

- e-mailben: info@signal.hu email címen

- telefonon: 0614584200 telefonszámon

Kérjük Önöket, hogy lehetőség szerint ügyeik intézésére, a károk bejelentésére válasszák az online ügyfélszolgálatunkat (www.signal.hu/hu/online-ugyfelszolgalat), illetve az emailes (info@signal.hu) vagy a telefonos (+36 1 458 4200) elérhetőségünket. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, megértésüket köszönjük.

Személyes ügyfélszolgálati irodánk nyitva tartása módosul - 2020.11.09.

A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel személyes ügyfélszolgálatunk ismételten időpontfoglalással látogatható, és nyitva tartása 2020.11.16-tól módosul:
Hétfő 8:00-17:00
Kedd-Péntek 8:00-16:00

Az időpontfoglalásnál található idősáv az ügyintézési idő hosszára vonatkozik, így kérjük ügyfeleinket, a kezdő időpontra érkezzenek, hogy az ügyintézésre - az Önök kényelmének érdekében - megfelelő idő álljon rendelkezésre.
Például 10:00-10:30 között idősáv esetén 10:00 órára várjuk kedves ügyfeleinket.

Ügyeik gyors és kényelmes intézésére, a károk bejelentésére az online ügyfélszolgálatunkat (www.signal.hu/hu/online-ugyfelszolgalat), illetve az emailes (info@signal.hu) vagy a telefonos (06 1 458 4200) elérhetőségünket ajánljuk. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, megértésüket köszönjük.

Személyes ügyfélszolgálati irodánk időpontfoglalással látogatható - 2020.09.16.

A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel, 2020.09.21-től személyes ügyfélszolgálatunk nyitva tartása módosul (Hétfő 8:00-18:00, Kedd-Péntek 8:00-16:00) és ismételten időpontfoglalással látogatható.

Az időpontfoglalásnál található idősáv az ügyintézési idő hosszára vonatkozik, így kérjük ügyfeleinket, a kezdő időpontra érkezzenek, hogy az ügyintézésre - az Önök kényelmének érdekében - megfelelő idő álljon rendelkezésre.
Például 10:00-10:30 között idősáv esetén 10:00 órára várjuk kedves ügyfeleinket.

Ügyeik gyors és kényelmes intézésére, a károk bejelentésére az online ügyfélszolgálatunkat (www.signal.hu/hu/online-ugyfelszolgalat), illetve az emailes (info@signal.hu) vagy a telefonos (06 1 458 4200) elérhetőségünket ajánljuk. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, megértésüket köszönjük.

Újra normál rendben tart nyitva a személyes ügyfélszolgálatunk - 2020.07.31.

A személyes ügyfélszolgálati irodánk újra normál rendben működik, és időpont foglalás nélkül is látogatható.

Nyitvatartási idő:
hétfő: 08:00-20:00
keddtől-péntekig: 08:00-16:00 óráig

Cím:
1123 Budapest, Alkotás u. 50.

Értékesítési pontjainkat az alábbi linken találja:
https://www.signal.hu/hu/szemelyes-ugyfelszolgalat/ertekesitesi-pontok

Utasbiztosítási információink a koronavírus kapcsán

2020.07.17.

A témában március folyamán közzétettük a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) tájékoztatását. A legfrissebb információkat az általunk továbbértékesített Union Vienna utasbiztosítási termékekre vonatkozóan az alábbi linkre kattintva találja:
Utasbiztosítási információk a koronavírus kapcsán

MABISZ Utasbiztosítási GYIK a koronavírus kapcsán

2020. június

Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) 2020. júniusban frissítette a koronívrussal kapcsolatos utasbiztosítást érintő gyakori kérdések dokumentumát, melyet itt olvashat.

Rendkívüli nyitvatartás – előzetes időpont egyeztetéssel - 2020.03.31.

2020. április 1-jétől a személyes ügyfélszolgálati irodánk és az értékesítési pontjaink előzetes időpontfoglalás alapján tudják fogadni Önöket. Kérjük Önöket, csak nagyon sürgős esetben keressék fel személyesen irodáinkat!
Betegen érkező ügyfeleinket - kollégáink egészségének megóvása érdekében - nem áll módunkban kiszolgálni.

Időpontfoglalás személyes ügyfélszolgálati irodánkba: telefonon a 06 1 458 4200 telefonszámon vagy az alábbi linken https://app.signal.hu/IdopontFoglalas/IdopontFoglalas.aspx

Rendkívüli nyitvatartási idő: hétfő: 08:00-16:40-ig, keddtől-péntekig: 08:00-16:00 óráig.

Időpontfoglalás Értékesítési pontokba (telefonos egyeztetés alapján) az alábbi linken az értékesítési pont mellett feltüntetett telefonszámon, hétfőtől-péntekig 9 órától 15 óráig: https://www.signal.hu/hu/szemelyes-ugyfelszolgalat/ertekesitesi-pontok

Tájékoztatás online ügyintézési lehetőségekről - 2020.03.23.

A korona-vírus járvány következtében kialakult helyzet miatt jelentősen megváltozott körülményekhez kell alkalmazkodnunk életünk minden területén. Beszűkült a mozgástér, minimalizálni kell a személyes kontaktusokat és a nyitvatartási korlátozások is megnehezítik napi ügyeink intézését. A SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. az ügyfelei, a munkatársai és mindannyiunk egészsége érdekében – a rendkívüli helyzetnek megfelelően – a működését igyekszik az elektronikus ügyintézés felé terelni és ebben kérjük az Ön együttműködését is.

Ügyfélszolgálat pikto

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Központi ügyfélszolgálati irodánkban és az Értékesítési pontokban az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel. Kérjük, hogy ügyintézéshez válassza a telefonos vagy az online felületeket. Telefonos ügyfélszolgálatunk: 061 458 4200 Írjon nekünk: info@signal.hu

Kárrendezés pikto

KÁRRENDEZÉS
A honlapunkon található online felületeken egyszerűen, gyorsan bejelentheti kárát:
https://www.signal.hu/hu/online-gepjarmu-karbejelentes
https://www.signal.hu/hu/vagyonkar/karbejelento
https://www.signal.hu/hu/szemelyikar/karbejelento

Díjfizetés pikto

DÍJFIZETÉS
Jelen körülmények között célszerű a csekkes fizetés helyett egyéb más, kényelmes online fizetési lehetőséget választani a biztosítási díjak fizetésére.

  • INKASSZÓ (CSOPORTOS BESZEDÉS)
    Az Ügyfél kezdeményezheti a számlavezető bankjánál. Aki rendelkezik online banki hozzáféréssel, ezt egyszerűen beállíthatja a banki felületen. A „Kedvezményezett adatainál” kérjük megadni: SIGNAL IDUNA BIZTOSÍTÓ Zrt., A10828704 és a szerződés kötvényszámát. Személyesen a bankfiókban intézhető a „Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésre” nyilatkozattal.
  • ÁTUTALÁS BANKSZÁMLÁRÓL (egyszeri vagy állandó megbízás adható)
    Minden forintos díjfizetésű szerződés rendszeres és eseti díjai: 50440016-10027147-00000000 Életbiztosításoknál (eseti díj és EUR alapú)
    • 90-nel kezdődő kötvényszámú szerződések eseti díjai: 50440016-10028148-00000000
    • EUR díjfizetésű szerződések rendszeres és eseti díjai: 10918001-00000411-77390008 A közlemény rovatban kérjük, minden esetben adja meg a szerződése kötvényszámát. Ezen adat nélkül nem, vagy csak késedelmesen tudjuk jóváírni szerződésére befizetett díjat.
  • CSEKKBEFIZETÉS QR KÓDDAL
    (iCsekk) Okostelefonja, PC-je segítségével (internet kapcsolattal) kényelmesen, készpénzkímélő megoldással fizetheti be a postai QR-kóddal ellátott sárga, ill. fehér csekkjeit. A csekkbefizetés a kártyabirtokos ügyfél bankszámlájának terhére történik, bankkártyás vásárlásnak minősül, amelyért a Magyar Posta külön díjat nem számít fel. https://www.posta.hu/be_es_kifizetes/csekkbefizetes/csekkbefizetes_qr_koddal
  • BANKKÁRTYÁS FIZETÉS honlapunkon itt érhető el: http://www.signal.hu/hu/bankkartyas_fizetes

A díjfizetési mód változását kérjük, minden esetben jelezze az info@signal.hu email címen.

A biztosítók a veszélyhelyzetben elfogadják a lejárt okmányokat - 2020.03.19.

A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) felhívja a figyelmet arra, hogy a koronavírussal kapcsolatos kormányzati intézkedések keretében a lejáró okmányok érvényességét meghosszabbították. Így ezeket a biztosítók is elfogadják.
A március 11-i (41/2020) kormányrendelet kimondja, hogy a terjedő koronavírus járványra tekintettel a magyar állampolgárok Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányai (beleértve a lejárt műszaki vizsga miatti forgalmi engedélyt is) a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényesek. Így ezeket természetesen a biztosító társaságok is elfogadják.A MABISZ ugyanakkor felhívja a figyelmet arra, hogy minden gépjárművezetőnek továbbra is rendelkeznie kell érvényes kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással.Aki az elkövetkező időszakban szeretné vagy kénytelen gépjárműve ügyeit intézni, annak érdemes figyelemmel lenni a kormányablakok megváltozott ügyfélfogadási rendjére, amit a https://kormanyablak.hu/hu oldalon tud követni.

Személyes ügyfélszolgálati irodánk és értékesítési pontjaink bezárása - 2020.03.17.

A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel, 2020.03.18-tól személyes ügyfélszolgálatunk és értékesítési pontjaink határozatlan időre zárva tartanak. Kérjük Önöket, hogy ügyeik intézésére, a károk bejelentésére válasszák az online (info@signal.hu) vagy a telefonos (06 1 458 4200) elérhetőségeinket. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, megértésüket köszönjük.”

Figyelemfelhívás a személyes ügyfélszolgálatunkra és értékesítési pontjainkra látogatóknak - 2020.03.15.

Kérjük, hogy a rendkívüli helyzetre való tekintettel személyes ügyfélszolgálati irodánkat, ill. az Értékesítési pontokat csak abban az esetben keressék fel, ha az elmúlt 2 hétben nem tartózkodtak külföldön a koronavírus által kiemelten fertőzött országokban (Kína, Dél-Korea, Irán, Olaszország). Ügyeik intézésére, a károk bejelentésére válasszák az online vagy a telefonos (06 1 458 4200) ügyintézést. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre.

Utasbiztosítási információk a koronavírus kapcsán - 2020.03.03.

Európát is elérte a koronavírus, így egyre több kérdés érkezik az utasbiztosítások és az útlemondás (sztornó) biztosítások kapcsán a hazai biztosítókhoz. A témában a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) tájékoztatását itt olvashatják.