Idén ötéves
jubileumához érkezett a Biztositas.hu által elindított „Év Biztosítója”
szavazás újkori története. A szavazás keretében az evbiztositoja.hu oldalon keresztül mondhatták
el véleményüket az ügyfelek a hazai vagyon- és kötelező
gépjármű-felelősségbiztosításokat kínáló biztosítókról, illetve idén először
szavazhattak az „Év Utazási Biztosítójára” is. A biztosítókat idén is
szolgáltatási és kárrendezési gyakorlatuk alapján ítélték meg a szavazók. Míg a
szolgáltatás kategória a szerződéskötést, a csekkek, a kötvények biztosítók
általi kiküldését, vagyis a biztosítások károk nélküli kezelését jelentette, a
második kategória kizárólag a károk rendezésére koncentrált.
Az eredmények
alapján elmondható, hogy tovább nőtt az ügyfelek átlagos, biztosítókkal
szembeni elégedettsége. Míg 2015-ben átlagosan 8 pontot kaptak a biztosítók
ügyfeleiktől (a lehetséges 10-ből), idén ez a szám már 8,5 pontra emelkedett. A
javulás a kárrendezés és a szolgáltatás tekintetében egyaránt megfigyelhető
volt.
A legjobbnak ítélt
vagyon- és felelősségbiztosítók között első helyen végzett a SIGNAL Biztosító,
a szolgáltatási és a kárrendezési kategóriát egyaránt megnyerve. Az Év Utazási
Biztosítója pedig a Colonnade (korábbi nevén QBE-Atlasz) Biztosító lett.
Köszönjük
Ügyfeleink bizalmát, melyet Társaságunknak szavaztak meg az idei
megmérettetésen is. Számunkra ez egyrészt nagyon nagy megtiszteltetést jelent,
de ugyanakkor kihívás is, hiszen szeretnénk ennek a felénk mutatott bizalomnak
maximálisan eleget tenni, teljes mértékben kiérdemelni. Folyamatainkat
igyekszünk továbbra is az Ügyfeleink érdekeit szem előtt tartva folyamatosan
javítani, fejleszteni, hogy a jövőben is olyan szolgáltatásokat nyújthassunk,
amelyek minősége mellett méltán mondhatjuk: kiérdemeltük ezt a díjat.