Facebook Share Image

Tájékoztatás fogyatékossággal élő ügyfeleink részére

A SIGNAL IDUNA Biztosító fontosnak tartja, hogy szolgáltatásaihoz mindenki, így a mozgásukban, látásukban, hallásukban korlátozott vagy egyéb módon fogyatékossággal élő ügyfelei is egyenlő eséllyel férhessenek hozzá.

Tájékoztatás fogyatékossággal élő ügyfeleink részére


A SIGNAL IDUNA Biztosító fontosnak tartja, hogy szolgáltatásaihoz mindenki, így a mozgásukban, látásukban, hallásukban korlátozott vagy egyéb módon fogyatékossággal élő ügyfeleink is egyenlő eséllyel férhessenek hozzá. Ez részben törvényi kötelezettségünk (A Magyar Nemzeti Bank 6/2025. (VI.16) számú, a fogyatékossággal élő ügyfelekkel kapcsolatos bánásmódról szóló ajánlása), részben önkéntes vállalásunk.

Minden lehetséges és ésszerű eszköz alkalmazásával arra törekszünk, hogy a fogyatékossággal élő ügyfeleink a fogyatékossággal nem érintett ügyfelekkel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó szolgáltatásban részesülhessenek.

A SIGNAL IDUNA Biztosító a fogyatékossággal élő ügyfelekkel szemben tanúsított magatartása során figyelmet fordít a szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférésre, a fogyatékossággal élő ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások minőségére és a fogyatékossággal élő ügyfelekkel való ügyintézés során a helyzetüknek megfelelő speciális bánásmódra. Kiemelten fontos, hogy az érdekeiket csak akadályozottan képviselni képes fogyatékossággal élő ügyfelek a nem fogyatékossággal élő ügyfelekkel azonos minőségű szolgáltatásban részesüljenek.

A jelenleg aktuális szolgáltatási térképünk az alábbi linken érhető el:

szolgáltatási térkép

Általános tájékoztató a SIGNAL IDUNA Biztosító fogyatékossággal élő ügyfelei számára

 

1.Akadálymentesen megközelíthető Központi személyes ügyfélszolgálat és Értékesítési pontok

A SIGNAL IDUNA Biztosító kiemelt figyelmet fordít arra, hogy Központi ügyfélszolgálata és az Értékesítési pontok a mozgásukban korlátozott ügyfelek számára is biztonságosan megközelíthetőek legyenek. A fejlesztéseink során ezt a szempontot mindenkor szem előtt tartjuk. A Központi személyes ügyfélszolgálat és az Értékesítési pontok listája megtalálható itt: http://www.signal.hu/hu/szemelyes-ugyfelszolgalat/ertekesitesi-pontok

2.Előzetes időpontfoglalás

A kényelmes, gyors ügyintézés, valamint a várakozási idő csökkentése érdekében társaságunk lehetőséget nyújt a központi személyes ügyfélszolgálatra történő előzetes időpontfoglalásra.

Az időpontfoglalás közvetlenül elérthető itt: http://www.signal.hu/hu/idopont-foglalas

3. Telefonos ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk az arra vonatkozó nyitvatartási időben a fogyatékossággal élő ügyfeleink rendelkezésére áll az alábbi témákban: általános információnyújtás, szerződéssel kapcsolatos információk, egyes módosítások.Telefonos ügyfélszolgálatunk száma és nyitva tartása itt tekinthető meg: http://www.signal.hu/hu/telefonos-ugyfelszolgalat/nyitva-tartas

4. Központi e-mail cím

A központi e-mail cím lehetőséget biztosít a fogyatékossággal élő ügyfeleink számára a szerződéseikkel kapcsolatos tájékoztatás kérésére, módosítások, károk, panaszok bejelentésére. Központi e-mail címünk:info@signal.hu

5. Személyes gondoskodás

A mozgásában korlátozott valamint látás- és/vagy hallássérült ügyfeleink biztosítón/értékesítési pontokon belüli mozgását és tájékoztatását a biztosító alkalmazottai vagy a biztonsági szolgálat munkatársai segítik.

6. Külön tárgyaló biztosítása a biztosítóban

A SIGNAL IDUNA Biztosító Központi ügyfélszolgálatán lehetőség van külön tárgyaló biztosítására a fogyatékossággal élő ügyfeleink számára, amelyről kérésre a biztosító lehetőség szerint gondoskodik.