Általános tájékoztató a SIGNAL IDUNA
Biztosító fogyatékossággal élő ügyfelei számára
1.Akadálymentesen megközelíthető Központi személyes
ügyfélszolgálat és Értékesítési pontok
A SIGNAL IDUNA Biztosító kiemelt figyelmet fordít
arra, hogy Központi ügyfélszolgálata és az Értékesítési pontok a mozgásukban
korlátozott ügyfelek számára is biztonságosan megközelíthetőek legyenek. A
fejlesztéseink során ezt a szempontot mindenkor szem előtt tartjuk. A Központi
személyes ügyfélszolgálat és az Értékesítési pontok listája megtalálható itt: http://www.signal.hu/hu/szemelyes-ugyfelszolgalat/ertekesitesi-pontok
2.Előzetes időpontfoglalás
A kényelmes, gyors ügyintézés,
valamint a várakozási idő csökkentése érdekében társaságunk lehetőséget nyújt a
központi személyes ügyfélszolgálatra történő előzetes időpontfoglalásra.
Az időpontfoglalás közvetlenül elérthető itt: http://www.signal.hu/hu/idopont-foglalas
3. Telefonos ügyfélszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálatunk az arra vonatkozó
nyitvatartási időben a fogyatékossággal élő ügyfeleink rendelkezésére áll az alábbi
témákban: általános információnyújtás, szerződéssel kapcsolatos információk,
egyes módosítások.Telefonos
ügyfélszolgálatunk száma és nyitva tartása itt tekinthető meg: http://www.signal.hu/hu/telefonos-ugyfelszolgalat/nyitva-tartas
4. Központi e-mail cím
A központi e-mail cím lehetőséget biztosít a fogyatékossággal élő ügyfeleink számára a szerződéseikkel kapcsolatos tájékoztatás
kérésére, módosítások, károk, panaszok bejelentésére. Központi e-mail címünk:info@signal.hu
5. Személyes gondoskodás
A mozgásában korlátozott valamint látás- és/vagy
hallássérült ügyfeleink biztosítón/értékesítési pontokon belüli mozgását és
tájékoztatását a biztosító alkalmazottai vagy a biztonsági szolgálat
munkatársai segítik.
6. Külön tárgyaló biztosítása a biztosítóban
A SIGNAL IDUNA Biztosító Központi ügyfélszolgálatán
lehetőség van külön tárgyaló biztosítására a fogyatékossággal élő ügyfeleink számára,
amelyről kérésre a biztosító lehetőség szerint gondoskodik.