Facebook Share Image

IT biztonsági bejelentő

 

 

Kérjük, segítse munkánkat!

Ügyfeleink biztonságos kiszolgálása és adataik védelme érdekében, folyamatosan fejlesztjük informatikai rendszereink biztonsági megoldásait és az iparágban bevezetett legjobb védelmi intézkedéseket alkalmazzuk. Sajnos azonban a legjobb gyakorlatok alkalmazása mellett is előfordulhatnak visszaélések vagy hibák!

A kockázatok hatásának csökkentése érdekében kérjük, amennyiben informatikai biztonságot veszélyeztető állpotot vagy visszaélést tapasztal, bejelentésével segítse munkánkat.

IT biztonság 1300x150

Hogyan azonosíthatók az informatikai visszaélések?

Az adathalász támadásokkal kapcsolatos visszaélések azonosítása érdekében kérjük, látogasson el a biztonsági információs oldalunkra, ahol megismerheti a legelterjedtebb csalástipusokat. A témával kapcsolatban további hasznos informácókat olvashat a KiberPajzs oldalon is.

Milyen visszaéléseket vagy hiányosságokat érdemes bejelenteni?

Minden informatikai biztonságra vonatkozó bejelentést szívesen veszünk, mint például a

  • HAMIS e-mailekre vonatkozóakat, olyan levelekről amelyeket a SIGNAL IDUNA Biztosítót nevében küldtek, valójában azonban idegen mailcímről érkeztek.
  • HAMIS SMS-ekre vonatkozó bejelentéseket, amelyekben a SIGNAL IDUNA Biztosítóra hivatkoznak, de valójában azokat nem a Biztosító küldte.
  • HAMIS weboldalra vonatkozó bejelentéseket, amelyekben a SIGNAL IDUNA Biztosító weboladalára hasonlító oldalakról személyes vagy más biztosítási adatok megadását kérik.
  • A SIGNAL IDUNA Biztosító informatikai rendszereire vonatkozó esetleges hibák vagy sérülékenységek bejelentését.
IT bejelentés kép2

Hogyan jelenthetem be a SIGNAL IDUNA Biztosító informatikai rendszerével kapcsolatos biztonsági hibát vagy visszaélést?

Ha illetéktelenek tudomására jutottak az Ön személyes adatai, pl.: Ügyfélportál belépési adatai, bankkártya adatai, vagy olyan eseményt vagy állapotot észlelt, amely veszélyezteti adatai biztonságát, kérjük, a lehető leghamarabb jelezze az esetet a SIGNAL IDUNA Biztosító munkatársainak az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • telefonos ügyfélszolgálatunkon a +36 1 458-4200-as telefonszámon (nyitvatartási időben), vagy
  • személyes ügyfélszolgálatunkon a 1123 Budapest, Alkotás u. 50. (nyitvatartási időben), vagy
  • e-mailben az itb [kukac] signal.hu email címre küldött levélben. Az elektronikus csatornákon elküldött bejelentések feldolgozása H-CS: 8.00-16.30, P: 8.00-14.45-ig munkaidőben történik.

Helyesbítési kérelem, illetve panasz benyújtása

Önnek lehetősége van helyesbítési kérelem, illetve panasz benyújtására, melynek részleteiről itt tájékozódhat.