Facebook Share Image

2017 Ügyfélbarát Biztosítója ismét a SIGNAL IDUNA!

A kis- és közepes biztosítók kategóriájában aa SIGNAL IDUNA már a második éve őrzi „Az Év Ügyfélbarát Biztosítója” díjat.

A Netrisk.hu által harmadszorra meghirdetett közönségszavazáson mintegy 280 ezer értékelés érkezett közel 40 ezer ügyféltől.

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, míg a kis- és közepes biztosítók körébe az ez alatti piaci részesedéssel rendelkező társaságok kerültek. Mivel egy ügyfélnek több biztosítónál is lehet szerződése, a résztvevők több biztosítót is értékelhettek 1 és 5 közötti osztályzataikkal.


A szavazás alkalmával a kérdésekben kitértek az ügyintézésre, ügyfél tájékoztatásra, ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre egyaránt. Ezek mellett új elemként az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették a válaszadók.

A szavazatok alapján az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2017 szavazás végeredménye:

Nagy biztosítók kategóriájaKis- és közepes biztosítók kategóriája
HelyezésBiztosítóHelyezés Biztosító
1.Aegon1.SIGNAL IDUNA
2.Allianz2.Wáberer
3.K&H3.Genertel

Az ügyfelek az értékelt biztosítókat átlagosan 3,40-es értékre osztályozták, ezen belül a nagy biztosítók átlaga 3,41, míg a kisebbeké 3,32 volt. A számok alapján elmondható, hogy az utóbbi 3 évben folyamatosan javulnak az osztályzatok, ez is mutatja, hogy a biztosítási piac üzleti kúltúrájában egyre nagyobb hangsúllyal jelenik meg az ügyfélközpontú szemlélet, megfelelve a Magyar Nemzeti Bank ez irányú törekvéseinek.

Köszönjük a szavazatokat!