Budapest,
2020. február 27. - A
Biztosítás.hu által idén hetedszer megrendezett közönségszavazáson a SIGNAL IDUNA
Szolgáltatás kategóriában a II. helyen, Kárrendezés kategóriában az előkelő I.
helyen végzett! Nagy siker, hogy nem szakadt meg a sorozat. A díj fennállása
óta a SIGNAL minden évben a képzeletbeli dobogón állt többnyire mindkét, de
legalább az egyik kategóriában.


Az Év Biztosítója -
Kárrendezési és Szolgáltatási Díj első alkalommal 2012. október 1-jén került
kiadásra, szervezője a Biztosítás.hu alkusz cég. Ettől kezdve évente ismétlődik
az ügyfelek szavazása és a díjak kiosztása.
A
vagyon- és felelősségbiztosítók két kategóriában kerülnek megmérettetésre,
illetve 2016-tól kezdődően egy kategóriában az utazási biztosítók. A vagyon- és
felelősségbiztosítás esetében az értékelésa következő módon történik. Az adott biztosítóval friss tapasztalattal rendelkező
ügyfelek 1-10-ig terjedő (ahol 1 a leggyengébb és 10 a legerősebb
elégedettséget kifejező) pontszámmal értékelhetik a biztosító tevékenységét,
majd a szavazatokat összesítik. Adott kategóriában a legmagasabb
átlagpontszámot (elégedettségi mutatót) elérő biztosítótársaság lesz az első, a
második legmagasabb átlagpontszámot elérő a második, és így tovább.
A
SIGNAL IDUNA az egyedüli biztosító, amely eddig minden évben elnyerte e
rangos díj első három helye közül valamelyiket a Kárrendezés és/vagy a
Szolgáltatás kategóriájában.
Az ügyfelek 2019-ben is eldöntötték, hogy mely biztosítók érdemelték ki
elismerésüket. Az év végén egy hónapig tartó szavazás alkalmával 35 ezren adták
le voksukat 3 kategóriában.
Lássuk
a végeredményt:
SZOLGÁLTATÁS | KÁRRENDEZÉS | UTAS |
I. K&H Biztosító Zrt. | I. SIGNAL
IDUNA Biztosító Zrt. | EUB |
II. SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. | II. Generali Biztosító Zrt. | |
III. Allianz Biztosító Zrt. | III. Aegon Biztosító Nyrt | |

