A SIGNAL IDUNA ismét a dobogón, dupláztunk!
Budapest, 2020. február 27. - A Biztosítás.hu által idén hetedszer megrendezett közönségszavazáson a SIGNAL IDUNA Szolgáltatás kategóriában a II. helyen, Kárrendezés kategóriában az előkelő I. helyen végzett! Nagy siker, hogy nem szakadt meg a sorozat. A díj fennállása óta a SIGNAL minden évben a képzeletbeli dobogón állt többnyire mindkét, de legalább az egyik kategóriában.
Az Év Biztosítója - Kárrendezési és Szolgáltatási Díj első alkalommal 2012. október 1-jén került kiadásra, szervezője a Biztosítás.hu alkusz cég. Ettől kezdve évente ismétlődik az ügyfelek szavazása és a díjak kiosztása.
A vagyon- és felelősségbiztosítók két kategóriában kerülnek megmérettetésre, illetve 2016-tól kezdődően egy kategóriában az utazási biztosítók. A vagyon- és felelősségbiztosítás esetében az értékelésa következő módon történik. Az adott biztosítóval friss tapasztalattal rendelkező ügyfelek 1-10-ig terjedő (ahol 1 a leggyengébb és 10 a legerősebb elégedettséget kifejező) pontszámmal értékelhetik a biztosító tevékenységét, majd a szavazatokat összesítik. Adott kategóriában a legmagasabb átlagpontszámot (elégedettségi mutatót) elérő biztosítótársaság lesz az első, a második legmagasabb átlagpontszámot elérő a második, és így tovább.
A SIGNAL IDUNA az egyedüli biztosító, amely eddig minden évben elnyerte e rangos díj első három helye közül valamelyiket a Kárrendezés és/vagy a Szolgáltatás kategóriájában.
Az ügyfelek 2019-ben is eldöntötték, hogy mely biztosítók érdemelték ki elismerésüket. Az év végén egy hónapig tartó szavazás alkalmával 35 ezren adták le voksukat 3 kategóriában.
Lássuk a végeredményt:
SZOLGÁLTATÁS | KÁRRENDEZÉS | UTAS |
I. K&H Biztosító Zrt. | I. SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. | EUB |
II. SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. | II. Generali Biztosító Zrt. | |
III. Allianz Biztosító Zrt. | III. Aegon Biztosító Nyrt |