Facebook Share Image

Csekk, igazolás és bizonylat igénylése

Csekk, igazolás, számla kérése

Társaságunk folyamatosan megküldi Önnek a biztosítási díj befizetésére vonatkozó csekket, számlát, és igazolásokat. Abban az esetben, ha ezek nem érkeztek volna meg Önhöz, vagy elvesztek, esetleg megsérültek, akkor az erre vonatkozó igényét levélben, telefonon és az interneten keresztül is bejelentheti.

Ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a kockázatviselés csak folyamatos és rendszeres díjfizetés esetén biztosított! Élet- és balesetbiztosításnál a biztosítási díj esedékességétől számított 45. nap, vagyonbiztosításnál és CASCO biztosításnál a 30. nap, elteltével a biztosító kockázatviselése megszűnik, ha a hátralékos díj addig nem került befizetésre. Kötelező gépjármű- felelősségbiztosítás esetén az esedékességtől számított 60 napig áll a biztosító kockázatban.

Kérjük, hogy a bizonylatok pótlására vonatkozó igényét az ügyintézés és a postázás átfutási idejének figyelembevételével juttassa el számunkra.

Telefonos ügyintézést a helyi tarifával hívható, +36 40 405 405-ös számon végezhet, míg a postai úton történő kapcsolatfelvételhez Ügyfélszolgálatunk alábbi címét használhatja.

SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. - Ügyfélszolgálat .
Levélcím: 1519 Bp, Pf. 260

Amennyiben interneten szeretne új bizonylatot igényelni, kérjük, töltse ki gondosan az alábbi űrlapot: feltétlenül tüntessen fel valamennyi adatot, majd kattintson a "Küldés" feliratú gombra!

Az igényelt bizonylatot hamarosan postázzuk Önnek. A postázott csekk, igazolás nem feltétlenül a hiányzó csekken szereplő összeget fogja tartalmazni, hanem a kérés napján érvényes egyenleget.

Az űrlap kitöltése és elküldése nem minősül díjbefizetési szándéknak.

A következő adatlap kitöltésével lehetősége van szerződéseivel kapcsolatban különböző bizonylatok, dokumentumok kérésére. Az adatok elküldése után munkatársaink elkészítik a kért bizonylatot és postázzák a biztosítási kötvényen szereplő címre.

Bizonylattipusok

Kötvénypótlás igenylő lap

Bizonylatigénylés