Csekk,
igazolás, számla kérése
Társaságunk folyamatosan megküldi Önnek a biztosítási díj befizetésére
vonatkozó csekket, számlát, és igazolásokat. Abban az esetben, ha ezek
nem érkeztek volna meg Önhöz, vagy elvesztek, esetleg megsérültek, akkor
az erre vonatkozó igényét levélben, telefonon és az interneten
keresztül is bejelentheti.
Ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a kockázatviselés csak folyamatos és rendszeres díjfizetés esetén biztosított! Élet- és
balesetbiztosításnál a biztosítási díj esedékességétől számított 45. nap,
vagyonbiztosításnál és CASCO biztosításnál a 30. nap, elteltével a biztosító
kockázatviselése megszűnik, ha a hátralékos díj addig nem került befizetésre. Kötelező gépjármű-
felelősségbiztosítás esetén az esedékességtől számított 60 napig áll a
biztosító kockázatban.
Kérjük, hogy a bizonylatok pótlására vonatkozó igényét az ügyintézés és a
postázás átfutási idejének figyelembevételével juttassa el számunkra.
Telefonos
ügyintézést a helyi tarifával hívható, +36 40 405 405-ös számon végezhet,
míg a postai úton történő
kapcsolatfelvételhez Ügyfélszolgálatunk
alábbi címét használhatja.
SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. - Ügyfélszolgálat .
Levélcím: 1519 Bp, Pf. 260
Amennyiben interneten szeretne új bizonylatot igényelni, kérjük,
töltse ki gondosan az alábbi űrlapot: feltétlenül tüntessen fel
valamennyi adatot, majd kattintson a "Küldés" feliratú gombra!
Az igényelt bizonylatot hamarosan postázzuk Önnek. A postázott csekk,
igazolás nem feltétlenül a hiányzó csekken szereplő összeget fogja
tartalmazni, hanem a kérés napján érvényes egyenleget.
Az űrlap
kitöltése és elküldése nem minősül díjbefizetési szándéknak.
A következő adatlap kitöltésével lehetősége van szerződéseivel
kapcsolatban különböző bizonylatok, dokumentumok kérésére. Az adatok
elküldése után munkatársaink elkészítik a kért bizonylatot és postázzák a
biztosítási kötvényen szereplő címre.
Bizonylattipusok
Kötvénypótlás igenylő lap
Bizonylatigénylés