Magyar nyelvű telefonos asszisztencia 0-24 óráig
Utazása alatt mindig tartsa magánál a segélyhívószámot is tartalmazó
utasbiztosítási kötvényét. Ha balesetet szenved vagy megbetegszik és orvosi,
kórházi ellátásra van szüksége, úgy haladéktalanul (legfeljebb 24 órán belül)
hívja 0-24 óráig rendelkezésre álló telefonos asszisztencia szolgálatot, ahol
magyar nyelven kap segítséget.
A nap 24 órájában hívható magyar nyelvű Segélyszolgálati Központ
telefonszáma: +36 1 268 1388
Amennyiben a költségek előreláthatólag elérik, illetve meghaladják az 1
000 eurót (vagy annak megfelelő egyéb valuta értékét), úgy minden esetben
haladéktalanul be kell jelenteni az UNION Biztosító munkatársainak.
Fontos tudnivalók kár esetén:
- A kárigény telefonos bejelentésekor a személyes adatokon kívül a kötvényszámot
(utasbiztosítási kötvény, bal felső sarok) is kérjük megadni
munkatársunknak.
- Poggyászkár esetén névre szóló részletes rendőrségi vagy
légitársasági jegyzőkönyv, esetleg határozat felvétele szükséges a kárigény
érvényesítéséhez.
- Ugyancsak fontos az orvosi dokumentáció, a külföldi orvosi vagy
gyógyszerköltségekkel kapcsolatos (névre szóló) eredeti számlák
megőrzése.
- Poggyászkésedelem esetén a csomag hiányából adódóan feltétlenül
szükségesnek bizonyuló kiadások (tisztálkodási eszközök és tisztálkodószerek,
alsónemű, időjárásfüggő váltóruházat) költségeit kell majd a kárigény
benyújtásánál számlával igazolni.
- A gépjármű - assistance szolgáltatásoknál a szervezéshez minden
esetben az UNION Biztosító munkatársainak segítségét kell kérni a +36
1 268 1388-as telefonszámon.
- Az egyéb segítségnyújtás során (tartózkodás meghosszabbítása, idő előtti
hazautazás, hozzátartozó látogatása, stb.), illetve az utazással, szállítással
kapcsolatos eseteknél is a Biztosító feladata a szolgáltatás szervezése,
ezért a szolgáltatás igénybevétele előtt feltétlenül egyeztetni kell az
UNION Biztosító munkatársával, a +36 1 268 1388-as telefonszámon.
Az előírt módon bejelentett biztosítási események kapcsán felmerült
költségeket a Biztosító a szolgáltatóval vagy a szolgáltató számláját
kifizetővel közvetlenül rendezi.
Ha a szolgáltató a számlát a Biztosítottnak adja át, akkor a Biztosítottnak a hazaérkezést
követő 5 munkanapon belül az eredeti számlát az UNION
Biztosítóhoz el kell juttatnia a szükséges egyéb dokumentumokkal
(kárigény-bejelentési formanyomtatvány, jegyzőkönyvek, határozatok, orvosi
dokumentáció stb.) együtt a következő címre:
1082 Budapest, Baross u. 1.
Egyéb kárigény bejelentésénél (például poggyászkár) ugyanígy kell
eljárni.