Facebook Share Image

Gyakori kérdések

Ügyintézés

Online ügyfélszolgálat

Hol kérhetek dokumentumot?

A szükséges dokumentumokat a weboldalunkon találja meg. Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakrabban igényelt dokumentumokat:

a) Zöldkártya: https://www.signal.hu/hu/bizonylatkeres

b) Bizonylatok: https://www.signal.hu/hu/bizonylatkeres

c) Felmondó nyilatkozat:
Ha biztosítását szeretné megszüntetni, az alábbi dokumentumot, valamint a biztosítás típusának megfelelő felmondó nyilatkozatot kell kitöltenie:
https://www.signal.hu/static/sw/file/VALTOZASBEJELENTO_LAP_BIZTOSITASI_SZERZODES_SZERZODES_FELMONDASAHOZ_.pdf

d) Adatmódosítás
https://www.signal.hu/hu/online-ugyfelszolgalat/adatmodositas

e) Visszavásárlás: életbiztosítások esetén a visszavásárlás az életbiztosítás felmondását jelenti, amelyhez az alábbi dokumentumot kell kitöltenie: https://www.signal.hu/static/sw/file/visszavasarlasi_kerelem_eletbiztositasi_szerzodes_eseten_irhato.pdf

f) A további dokumentumokat az alábbi linken találja: https://www.signal.hu/hu/online-ugyfelszolgalat/adatmodositas

Hol vannak ügyfélszolgálati irodák az országban?

a) Személyes ügyfélszolgálatunk Budapesten az Alkotás Point Irodaház földszintjén, a 1123 Budapest Alkotás utca 50. címen található. Személyes ügyintézésre csak itt van lehetőség.

b) Meglévő szerződésével kapcsolatos ügyekben telefonon és email-ben lehet az Ügyfélkapcsolati központunk munkatársaihoz fordulni. Számos ügyet regisztráció után az Ügyfélportálon online, illetve a weboldalon keresztül is intézhet:

c) Az ország számos pontján található értékesítési irodáink nem látnak el ügyfélszolgálati tevékenységet.

Hol találhatok értékesítési irodát?

Ezen irodák listáját a honlapunkon tekintheti meg: https://www.signal.hu/hu/szemelyes-ugyfelszolgalat/ertekesitesi-pontok

Ha szolgáltatásaink felől szeretne érdeklődni, tanácsadásra van szüksége vagy új szerződést szeretne kötni, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére, kérjük töltse ki az alábbi linken található űrlapot:
https://www.signal.hu/hu/kapcsolatfelvetel

Ki intézkedhet helyettem?

Ha Önnek nincs lehetősége ügye intézésére, akkor annak a személynek a részére, aki Ön helyett fog intézkedni, egy meghatalmazást kell adnia. Ezt a meghatalmazást elegendő megírnia kézzel vagy kitöltenie az alábbi minta formanyomtatványok egyikét, kérjük írja alá és juttassa el hozzánk, mielőtt az Ön helyett intézkedő személy felkeresne minket ügye intézésével.

Eseti meghatalmazás minta:
https://www.signal.hu/static/sw/file/eseti_meghatalmazas.pdf

Teljes körű meghatalmazás minta:
https://www.signal.hu/static/sw/file/teljes_koru_meghatalmazas_minta.pdf

Hol és hogyan jelenthetem be a káromat?

Káreseményét bejelentheti – kötvényszám, kapcsolattartó nevének mobil és elektronikus elérhetőségnek megadása mellett - személyesen a budapesti ügyfélszolgálaton, továbbá online, telefonon, írásban postai úton, e-mailen vagy faxon, illetve segítséget kérhet alkuszától vagy ügynökétől. Online kárbejelentés esetén lehetősége van 15 MB méretig a csatolni fényképet, árajánlatot, hivatalos iratot, stb.

Gépjárműkár esetén bejelentheti kárát a gépkocsi helyreállítására vállalkozó szerviznél, gépjárműjavítónál, CASCO üvegkár esetén pedig a szerződött partnereinknél.

Elérhetőségeink, ahol megteheti a kárbejelentést:

Hogyan jelentsem be a káromat? Mi történik, miután bejelentettem, mennyi az ügyintézési idő? Mikor fogom megkapni a pénzemet?

a) Személykár esetén:
A bejelentést az előző pontban leírtak szerint kell megtenni. Kérjük, a bejelentéskor csatolja, illetve hozza magával az összes orvosi dokumentumot, amely a balesethez vagy a halálesethez köthető, illetve töltse ki az alábbi linken található nyomtatványt.
https://www.signal.hu/static/sw/file/sig4271_szemelybiztositasi_szolgaltatasi_igenybejelento_irhato.pdf

Ha minden szükséges dokumentum hiánytalanul beérkezett és kifizetést állapítunk meg, akkor a bejelentés kézhezvétele után 30 napon belül fizet a biztosító.

b) Vagyonkár esetén:
A bejelentést az előző pontban leírtak szerint kell megtenni. A bejelentést követően a bejelentett esemény jellegétől, ill. az Ön által becsült összegtől függően telefonon, vagy személyesen jelentkezik Önnél a biztosító kárfelméréssel fogalakozó Partnere. Helyszíni szemlés károknál - az esetek túlnyomó részében 5 munkanapon belül - előzetes időpont egyeztetést követően kerül sor helyszíni kárfelvételre. A kárkifizetés - a kárrendezés eljárás során bekért legutolsó okirat biztosítóhoz történő beérkezése után 15 napon belül - esedékes, melyet a biztosító banki átutalással teljesít az Ön által megadott bankszámlára, vagy postai úton lakcímére.További részletes információkat talál az alábbi linken:
https://www.signal.hu/hu/signal-kisokos-karesemeny-utan

c) Gépjárműkár esetén:
A bejelentést az előző pontban leírtak szerint kell megtenni. A bejelentést követően 3 munkanapon belül telefonon jelentkezik Önnél a biztosító kárszakértője.A kárkifizetés - a kárrendezés során bekért legutolsó okirat biztosítóhoz történő beérkezése után 30 napon belül - esedékes, melyet a biztosító banki átutalással teljesít az Ön által megadott bankszámlára.

Visszavásárláshoz beküldtem e-mailben a megfelelő papírokat. Mikor fogom megkapni a pénzemet?

Ha minden dokumentum hiánytalanul beérkezett, akkor a szerződéses feltételekben meghatározott időn belül kerül kifizetésre a kártérítési összeg. Ez szerződéstől függően általában 15-30 naptári nap.

Milyen ügyeket intézhetek csak személyesen vagy postán, mert kell hozzá az aláírásom?

Minden ügyet intézhet írásban postai úton, faxon és email-ben, mert a dokumentumokat szkennelt formában is elfogadjuk.

Milyen határidőn belül kell intézkednie a biztosítónak bizonyos ügyek esetén? És melyek ezek az ügyek?

Minden ügy esetében a szerződéses feltételekben meghatározott ügyintézési időt veszi figyelembe a biztosító, mely általában 15-30 naptári nap.

Miért nem intézhetem én a szüleim szerződését?

Az adatvédelmi rendelkezéseknek és törvényeknek való megfelelés végett Ön csak akkor intézheti szülei szerződésével kapcsolatos ügyét, ha meghatalmazással rendelkezik (Meghatalmazással kapcsolatosan olvassa el a "Ki intézkedhet helyettem?" pontban leírt információkat.)
Adatkezelési irányelveink: https://www.signal.hu/hu/adatkezelesi-iranyelveink

Vegye fel velünk a kapcsolatot!