A
MABISZ kockázati életbiztosításokkal foglalkozó kampányának elsődleges célja felhívni
a figyelmet az előrelátás fontosságára, továbbá arra, hogy nem várt helyzetek
esetén a pénzügyi biztonság segíthet abban, hogy csak a családra, gyógyulásra lehessen
koncentrálni.
A
kampány fő üzenete, hogy az életben bármi megtörténhet, amit 2020-ban mindenki
megtapasztalhatott: az élet legegyszerűbb alapvetései is megváltoztak. Ezt az
üzenetet fogalmazza meg a kampány központi részét alkotó videó: https://youtu.be/ehl3qN91Fs.
A jovotervezes.mabisz.hu edukációs oldalon, pedig a kockázati
életbiztosításokkal kapcsolatban tudhat meg fontos intformációkat az olvasó.
Az online kampány 03.16 és
04.30. között fut social
platformokon, valamint natív hirdetésként női célcsoportot elérő online
magazinokban, PR támogatással.