Facebook Share Image

 

Csatlakozzon!

Élvezze a modern és gyors

online ügyintézés előnyeit!

Váltson online ügyintézésre SIGNAL Direkttel!

Regisztráljon SIGNAL Direktre és nyerjen Lidl utalványt!

A SIGNAL Direkt gyors, kényelmes és modern ügyintézési felület, ahol biztosítási ügyeit bárhonnan, bármikor elintézheti!

Most különleges ajánlattal várjuk!

Nincs más dolga, mint 2025. szeptember 15. és 2025. október 31. között regisztrálni online ügyintézési felületünkre, a SIGNAL Direkt-re és ezzel máris részt vehet nyereményakciónkban, ahol megnyerheti a:

20 db 25 000 Ft-os LIDL Ajándék utalvány egyikét!

Regisztráljon most, egyszerűsítse mindennapjait és legyen Ön az egyik szerencsés nyertes!

Miért jó Önnek a SIGNAL Direkt tagság?

  • Mert bárhonnan, bármikor elérheti szerződéseit.
  • Mert egyszerűen módosíthatja személyes adatait.
  • Mert online, bárhonnan igényelhet igazolásokat (zöldkártya, díjigazolás, csekk, kötvénymásolat, számlamásolat, hitelfedezeti igazolás stb.).
  • Mert unit-linked szerződés esetén áttekintheti és módosíthatja portfólióját, befektetési egységeit.
  • Mert könnyedén bejelentheti az adás-vételt.
  • Mert 30 napon túli szerződéses dokumentumokat is megtekinthet.
  • Mert gyorsan és kényelmesen bejelentkezhet egyszerű DÁP azonosítással.

Mindezt sorban állás, papírmunka és felesleges időveszteség nélkül.

Váltson elektronikus kommunikációra és segítsen környezetén!

Az elektronikus kommunikációval dokumentumait mindig gyorsan, biztonságosan, titkosítva érheti el, ráadásul papírmentesen. Ezzel nemcsak időt spórol, hanem aktívan tesz a környezetért is!

Minden ügyfelünk után, aki elektronikusan kéri leveleit,

10 m² természetvédelmi területet tisztítunk meg a hulladéktól!

Hogyan kérheti az elektronikus kommunikációs módot?

  1. Regisztráljon SIGNAL Direkt online ügyintézési felületünkre!
  2. Regisztrációt követően jelentkezzen be SIGNAL Direkt fiókjába!
  3. Bejelentkezés után kattintson arra a szerződésére, amelyiknél igényelné az elektronikus kommunikációs módot!
  4. Nyissa le a „Szerződés információk” ablakot!
  5. Kattintson a kék „EKOM igénylés” gombra!
  6. Töltse ki az e-mail cím és telefonszám mezőket!
  7. Az első jelölő négyzetre kattintással járuljon hozzá, az elektronikus kommunikációs mód használatához!
  8. Nyissa meg az igénybevétel feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót, majd az elolvasásuk után a mellettük lévő jelölő négyzettel fogadja el ezeket!
  9. Ezután nincs más hátra, mint a zöld „Igény beküldése” gombbal véglegesíteni a folyamatot.

Fontos, hogy minden szerződésnél külön kell beállítani az elektronikus kommunikációt, így minden egyes váltással újabb terület megtisztításához járul hozzá!

Válassza a zöldebb utat! Az Ön döntése számít!

*Az Ügyfél dokumentumtár igénylés szerződés/kötvényszámonként regisztrálható. Érvényes regisztrációnak, csak a befejezett regisztráció számít.

Mit kell tennie, hogy Ön lehessen az egyik szerencsés nyertes?

Regisztráljon SIGNAL Direkt online ügyintézési felületünkre 2025. szeptember 15. és 2025. október 31. között és máris részt vehet a nyereményjátékunkban!

Regisztrálok SIGNAL Direktre!

Sorsolás: 2025. november 14-én!

A sorsolást követően nyerteseinket telefonon, valamint e-mailben is értesítjük!

További részleteket a Kapcsolódó dokumentumok között, a nyereményakció szabályzatban olvashat.

 

Váltson online ügyintézésre SIGNAL Direkttel!