Hogyan igényelhet
tranzakciós jogosultságot?
Társaságunk a folyamatos fejlődésre és a magasabb szintű
ügyfélkiszolgálásra törekszik. Ennek értelmében új, a befektetéshez kötött
életbiztosításokat érintő szolgáltatásokkal bővítettük Ügyfélportálunkat:
- Befektetési alapok rangsora adott időszakra (grafikus megjelenítéssel
is)
- Áthelyezés
- Átirányítás
- Eseti befizetés
- Azon szerződések esetén, ahol lehetőség van az iTrend szolgáltatás
bekapcsolására: befektetési stratégiával kapcsolatos információk megtekintése,
valamint a befektetési stratégia módosítása.
A fenti szolgáltatások igénybevételéhez – biztonsági okokból – nem
elegendő az alapszintű (úgynevezett megtekintő) jogosultság, hanem a tranzakciós
műveletek végrehajtásához magasabb szintű, azaz tranzakciós jogosultság szükséges.
Azon ügyfeleink igényelhetnek tranzakciós
jogosultságot, akik rendelkeznek az Ügyfélportálra vonatkozó felhasználónévvel
(alapszintű regisztráció).
Amennyiben Ön már regisztrált az Ügyfélportálon az alábbiak szerint igényelhet tranzakciós jogosultságot:
A tranzakciós jogosultság igénylésével kibővített Megállapodás Ügyfélportál regisztrációs formanyomtatvány (SÜP megállapodás) kitöltésével, mely a dokumentumtárból tölthető le, valamint a szükséges mellékletek benyújtásával.
Kötelező mellékletként regisztrált Ügyfelünknek el kell juttatnia társaságunkhoz a saját, valamint két tanú aláírásával ellátott személyes azonosító okmányainak (személyi igazolvány, lakcímkártya) fénymásolatát.
A benyújtás lehetséges módjai:
Ügyfélportálon keresztül
Faxon vagy e-mailben szkennelt formában
Postai levélként, társaságunk levelezési címére.
Amennyiben Ön még nem
regisztrált Ügyfélportálunkra, a tranzakciós jogosultságot az Ügyfélportál
regisztrációjának igénylésével együtt kérheti a megállapodás kitöltésével, valamint az előírt mellékletek (két tanú aláírásával ellátott személyes azonosító okmányainak /személyi igazolvány, lakcímkártya/ fénymásolata) benyújtásával.
Ügyfélportálon történő tranzakciós jogosultság igénylés menete:
Az emelt szintű jogosultság egy szerződést kiválasztva az "Ügyintézés" menüpontban igényelhető.
A szükséges dokumentumok az "Ügyféldokumentumok feltöltése" almenüpontot kiválasztva az alábbi beállításokkal tölthetők fel: Dokumentumcsoport: jogosultság igénylése, Dokumentumtípus: Tranzakciós jogosultság.
Feltöltendő dokumentumok: kitöltött és aláírt regisztrációs nyilatkozat, valamint a személyi azonosító okmányok fénymásolata(i)
A feltöltött dokumentumok ellenőrzése után ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk kérelmük elbírálásáról. Amennyiben az azonosítási folyamat sikerrel zárul, ügyfelünk jogosultsági szintjét késedelem nélkül módosítjuk a magasabb szintre.
Kapcsolódó dokumentumok

Megállapodás a SIGNAL Ügyfélportál használatáról
SIGNAL Ügyfélportál Általános Szerződési Feltételek