Ismét élen a SIGNAL
2013. október 3.
A SIGNAL Biztosító idén ismét előkelő helyeket szerzett meg a biztositas.hu
online biztosításközvetítő portál Év Biztosítója szavazásán. A mintegy 25 ezer
felhasználó által leadott voksok alapján a SIGNAL az Év Szolgáltatója és az Év
Kárrendezője kategóriában is a második helyet szerezte meg. Ezzel biztosítva
helyét a legjobbak között. Kálózdi Tamás elnök-vezérigazgató szerint különösen
fontos ez díj, mivel az ügyfelek közvetlenül szavaznak, és ezzel ítéletet
mondanak a cégek teljesítményéről.
A Biztositas.hu online portál két kategóriában hirdetett verseny. A mintegy 25
ezer ügyfél szavazatai alapján alakult ki a sorrend. Tavaly a SIGNAL az Év
Kárrendezője lett, és a szolgáltatás kategóriában pedig a harmadik helyet
szerezte meg. Folytatva a hagyományokat, idén mindkét kategóriában a második
helyezést sikerült elérni. Ezzel az eredménnyel a SIGNAL bizonyítja, hogy
kiemelt figyelmet szentel ügyfelei kiszolgálására és folyamatosan figyelemmel
kíséri elégedettségüket. A szavazók átlagos elégedettsége a tavalyi méréshez
képest érdemben nem változott, azonban míg tavaly a biztosítók kivétel nélkül az
átlagos (7,8-as) elégedettségi értékhez igen közel végeztek, addig idén az
eredmények alapján kettészakadni látszik a piac. Míg a lista elején végző
társaságok a tavalyinál magasabb (8,5-es) átlagos ügyfél elégedettséggel
büszkélkedhetnek, addig idén a lista végén már 6 pontos társaságokat is találni.
Ez utóbbi komoly visszaesés a tavalyi adatokhoz képest. Az alacsony díjak és a
véglegessé vált biztosítási adók közepette nem könnyű megőrizni a szolgáltatások
és kárendezés magas színvonalát.Az országos szavazás kapcsán az is kiderült,
hogy az ügyfelek a kárrendezéssel valamivel kevésbé elégedettek, mint az egyéb
szolgáltatásokkal (csekkek, díjbekérők, kötvények kiküldése, illetve
ügyfélszolgálatok és call centerek elérhetősége) és hogy a vidéki ügyfelek sok
helyütt elégedettebbek budapesti társaiknál. Az előző évek kíméletlen
díjversenye után, az is látszik azonban, hogy sokak számára fontos a
biztosítótársaságok szolgáltatási színvonala. Kálózdi Tamás elnök-vezérigazgató
szerint a díj különösen azért fontos a SIGNAL számára, mert arra közvetlenül az
ügyfelek szavaztak. Az, hogy immár a második évben is, sőt mindkét kategóriában
az élmezőnyben végzett a biztosító, azt bizonyítja, hogy a kiemelt minőséget, az
odafigyelést „díjazzák” az ügyfelek.
További információ:
Érdi Katalin
kommunikációs és marketingvezető
tel.:(1) 458 4186, 06 30 374 9536
erdi.katalin@signal.hu