Facebook Share Image

Ismét élen a SIGNAL

Ismét élen a SIGNAL

2013. október 3.

A SIGNAL Biztosító idén ismét előkelő helyeket szerzett meg a biztositas.hu online biztosításközvetítő portál Év Biztosítója szavazásán. A mintegy 25 ezer felhasználó által leadott voksok alapján a SIGNAL az Év Szolgáltatója és az Év Kárrendezője kategóriában is a második helyet szerezte meg. Ezzel biztosítva helyét a legjobbak között. Kálózdi Tamás elnök-vezérigazgató szerint különösen fontos ez díj, mivel az ügyfelek közvetlenül szavaznak, és ezzel ítéletet mondanak a cégek teljesítményéről.

A Biztositas.hu online portál két kategóriában hirdetett verseny. A mintegy 25 ezer ügyfél szavazatai alapján alakult ki a sorrend. Tavaly a SIGNAL az Év Kárrendezője lett, és a szolgáltatás kategóriában pedig a harmadik helyet szerezte meg. Folytatva a hagyományokat, idén mindkét kategóriában a második helyezést sikerült elérni. Ezzel az eredménnyel a SIGNAL bizonyítja, hogy kiemelt figyelmet szentel ügyfelei kiszolgálására és folyamatosan figyelemmel kíséri elégedettségüket. A szavazók átlagos elégedettsége a tavalyi méréshez képest érdemben nem változott, azonban míg tavaly a biztosítók kivétel nélkül az átlagos (7,8-as) elégedettségi értékhez igen közel végeztek, addig idén az eredmények alapján kettészakadni látszik a piac. Míg a lista elején végző társaságok a tavalyinál magasabb (8,5-es) átlagos ügyfél elégedettséggel büszkélkedhetnek, addig idén a lista végén már 6 pontos társaságokat is találni. Ez utóbbi komoly visszaesés a tavalyi adatokhoz képest. Az alacsony díjak és a véglegessé vált biztosítási adók közepette nem könnyű megőrizni a szolgáltatások és kárendezés magas színvonalát.Az országos szavazás kapcsán az is kiderült, hogy az ügyfelek a kárrendezéssel valamivel kevésbé elégedettek, mint az egyéb szolgáltatásokkal (csekkek, díjbekérők, kötvények kiküldése, illetve ügyfélszolgálatok és call centerek elérhetősége) és hogy a vidéki ügyfelek sok helyütt elégedettebbek budapesti társaiknál. Az előző évek kíméletlen díjversenye után, az is látszik azonban, hogy sokak számára fontos a biztosítótársaságok szolgáltatási színvonala. Kálózdi Tamás elnök-vezérigazgató szerint a díj különösen azért fontos a SIGNAL számára, mert arra közvetlenül az ügyfelek szavaztak. Az, hogy immár a második évben is, sőt mindkét kategóriában az élmezőnyben végzett a biztosító, azt bizonyítja, hogy a kiemelt minőséget, az odafigyelést „díjazzák” az ügyfelek.

Ismét élen a SIGNAL

További információ:

Érdi Katalin
kommunikációs és marketingvezető
tel.:(1) 458 4186, 06 30 374 9536
erdi.katalin@signal.hu