Facebook Share Image

 

Számodra is fontos az időfaktor?

Segítünk megspórolni!

 

SIGNAL Blog / Család

Egyértelműen kijelenthető, hogy járvány nagy nyertese a digitalizáció lett. Hihetetlen sebességgel fejlődött ugyanis az online oktatás, az online kereskedelem, az online üzleti tárgyalás, az online egészségügyi szolgáltatás, valamint az online ügyintézés is.

Bankok és biztosítók sorra jelentek meg a teljesen papírmentes, az ügyfél személyes jelenlétét nem igénylő, biztonságos szerződéskötési opciókkal. Ezt a valós idejű hang- és videó alapú ügyfél-azonosítás, valamint a digitális aláírás tették lehetővé.

Természetesen a járvány enyhülésével, elmúlásával sokan ismét visszatérhetnek a személyes ügyintézéshez, azonban az elektronikus ügyintézés iránti igény kétségtelenül megmarad. Ezt mutatja egy 2021 októberében végzett felmérés is, amelyben banki és biztosítási ügyfeleket kérdeztek digitális ügyintézési szokásaikról. A felmérés szerint Magyarországon az ügyfelek kétharmada banki vagy biztosítási ügyeinek legalább háromnegyedét távolról, digitálisan – leginkább laptopon, asztali számítógépen – intézi. 10-ből 4-en ráadásul azt mondják, hogy ha okostelefonjukon vagy laptopjukon keresztül online kommunikációval mindent el tudnának intézni, amit korábban csak személyesen lehetett, soha többé nem mennének be bankjuk, biztosítójuk fiókjába.

A folyamatos fejlődés és megújulás melletti elkötelezettségünket mutatja, hogy a SIGNAL IDUNA Biztosító ügyfelei egy új, elektronikus felületen, a SIGNAL Direkt platformon keresztül akár otthonuk kényelméből, online, egy helyen kezelhetik szerződéseiket.

De milyen ügyeket lehet a platformon keresztül elintézni? Nos, szinte bármit! Legyen szó lakossági vagy vállalati biztosításról, egy átlátható és jól navigálható menüszerkezet segíti az ügyfeleinket a tájékozódásban és ügyeik intézésében. Újdonságként, a SIGNAL Direkt felületen a regisztrált ügyfélfiókhoz rendeljük hozzá automatikusan a szerződéseket, kategóriánként szűrhető és átlátható formában.

Regisztrált felhasználóként néhány kattintással elérhetővé válnak új online ügyintézési funkcióink is, mint:

  • a személyes adatok módosítása,
  • online igénylések (zöldkártya, díjigazolás, csekk, kötvénymásolat, számlamásolat, hitelfedezeti igazolás stb.),
  • adás-vétel bejelentése,
  • unit-linked típusú szerződések portfólióinak áttekintése és igény szerint módosítása,
  • felmondás bejelentése.

A SIGNAL Direkt fiókon keresztül elektronikus formában, biztonságosan rendezhetik ügyfeleink biztosítási és eseti díjaikat is. A unit-linked típusú szerződések esetében lehetőség nyílik a befektetési egységek áthelyezésére, illetve portfólió módosítására.

Ezúton szeretnénk felhívni Ügyfeleink figyelmét arra is, hogy a korábbi Ügyfélportálunk 2022. június 30-ig az alábbi linken érhető el:https://sup.signal.hu/frmLogin.aspx Ezt követően már csak a SIGNAL Direkt lesz elérhető!

Ha fontos tényező az időfaktor, ajánljuk, próbálja ki az új SIGNAL Direktet. Regisztráljon és hozza létre saját, online fiókját, csupán néhány kattintással az alábbi linken: https://direkt.signal.hu/!

2022.04.01.

SIGNAL Direkt