Egyértelműen kijelenthető, hogy járvány nagy
nyertese a digitalizáció lett. Hihetetlen sebességgel fejlődött ugyanis
az online oktatás, az online kereskedelem, az online üzleti tárgyalás, az
online egészségügyi szolgáltatás, valamint az online ügyintézés is.
Bankok és
biztosítók sorra jelentek meg a teljesen papírmentes, az ügyfél személyes
jelenlétét nem igénylő, biztonságos szerződéskötési opciókkal. Ezt a valós idejű hang- és videó alapú ügyfél-azonosítás, valamint a digitális aláírás tették lehetővé.
Természetesen a járvány enyhülésével,
elmúlásával sokan ismét visszatérhetnek a személyes ügyintézéshez, azonban az
elektronikus ügyintézés iránti igény kétségtelenül megmarad. Ezt mutatja
egy 2021 októberében végzett felmérés is, amelyben banki és biztosítási ügyfeleket
kérdeztek digitális ügyintézési szokásaikról. A felmérés szerint Magyarországon
az ügyfelek kétharmada banki vagy biztosítási ügyeinek legalább
háromnegyedét távolról, digitálisan – leginkább laptopon, asztali
számítógépen – intézi. 10-ből 4-en ráadásul azt mondják, hogy ha
okostelefonjukon vagy laptopjukon keresztül online kommunikációval mindent el
tudnának intézni, amit korábban csak személyesen lehetett, soha többé nem
mennének be bankjuk, biztosítójuk fiókjába.
A folyamatos
fejlődés és megújulás melletti
elkötelezettségünket mutatja, hogy a SIGNAL IDUNA Biztosító ügyfelei egy új,
elektronikus felületen, a SIGNAL Direkt platformon keresztül akár
otthonuk kényelméből, online, egy helyen kezelhetik szerződéseiket.
De milyen ügyeket
lehet a platformon keresztül elintézni? Nos, szinte bármit! Legyen szó lakossági
vagy vállalati biztosításról, egy átlátható és jól navigálható
menüszerkezet segíti az ügyfeleinket a tájékozódásban és ügyeik intézésében.
Újdonságként, a SIGNAL Direkt felületen a regisztrált ügyfélfiókhoz
rendeljük hozzá automatikusan a szerződéseket, kategóriánként szűrhető és
átlátható formában.
Regisztrált felhasználóként néhány
kattintással elérhetővé válnak új online ügyintézési funkcióink is, mint:
- a személyes adatok módosítása,
- online igénylések (zöldkártya, díjigazolás, csekk, kötvénymásolat,
számlamásolat, hitelfedezeti igazolás stb.),
- adás-vétel bejelentése,
- unit-linked típusú szerződések portfólióinak áttekintése és igény
szerint módosítása,
- felmondás bejelentése.
A SIGNAL Direkt fiókon keresztül elektronikus formában,
biztonságosan rendezhetik ügyfeleink biztosítási és eseti díjaikat is. A unit-linked
típusú szerződések esetében lehetőség nyílik a
befektetési egységek áthelyezésére, illetve portfólió módosítására.
Ezúton szeretnénk
felhívni Ügyfeleink figyelmét arra is, hogy a korábbi Ügyfélportálunk 2022.
június 30-ig az alábbi linken érhető el:https://sup.signal.hu/frmLogin.aspx Ezt követően már csak a SIGNAL Direkt lesz elérhető!
Ha fontos tényező az időfaktor, ajánljuk,
próbálja ki az új SIGNAL Direktet. Regisztráljon és hozza létre saját, online fiókját, csupán
néhány kattintással az alábbi linken: https://direkt.signal.hu/!
2022.04.01.