Facebook Share Image

 

Fontos az időd?

Segítünk megspórolni!

SIGNAL Blog

Az év vége közeledtével a karácsonyi ajándékok beszerzése mellett időt kell szánnunk, hogy áttekintsük hivatalos teendőinket is, amelyek idén még elintézésre várnak. Biztosítási ügyeink intézésében segítséget nyújthat a papírmentes, elektronikus kommunikáció, amely a nap 24 órájában elérhető.

Egy 2021 októberében végzett felmérés szerint, amelyben banki és biztosítási ügyfeleket kérdeztek digitális ügyintézési szokásaikról Magyarországon az ügyfelek kétharmada banki vagy biztosítási ügyeinek legalább háromnegyedét távolról, digitálisan intézi. 10-ből 4-en ráadásul azt mondják, hogy ha okostelefonjukon vagy laptopjukon keresztül majdnem mindent el tudnának intézni, amit korábban csak személyesen lehetett, soha többé nem mennének be bankjuk, biztosítójuk fiókjába.

Hello papírmentes kommunikáció! - Ügyfél dokumentumtár
Tudta, hogy hazánkban évente 910 ezer tonna az átlagos papírfogyasztás, amelyhez közel 15,5 millió fát vágnak ki? Az előállításához szükséges alapanyag, a fa beszerzése erdők pusztításához vezethet, ezen kívül a készítéshez felhasznált energiák károkat okozhatnak a természetben, például szennyezhetik a vizet és a levegőt. Ha a mindennapok során odafigyelünk a nyomtatáskor vagy a csomagoláskor használt papírra, akkor 1 kg papír megtakarításával 23 kg-al kevesebb fát kell feldolgozni, és többszáz literrel több tiszta vizünk marad. Védjük környezetünket és részesítsük előnyben az elektronikus megoldásokat, minimalizálva így a papírfelhasználást. Részletek a videoban

Az elektronikus Ügyféldokumentumtár regisztrációt követően biztosítási dokumentumait már nem postai úton, hanem online kapja meg, így bármikor könnyedén visszakeresheti azokat. Fontos! Ha Ön több szerződéssel is rendelkezik Társaságunknál, minden szerződésnél külön-külön regisztrációra van szükség.

Ügyintézés online a nap 24 órájában - SIGNAL Direkt
A SIGNAL IDUNA ügyfelei egy elektronikus felületen, a SIGNAL Direkt platformon keresztül akár otthonuk kényelméből, online, egy helyen kezelhetik szerződéseiket bárhonnan és bármikor. Igény szerint módosíthatja a személyes adatait, igényelhet zöldkártyát, díjigazolást, csekket, kötvénymásolatot, számlamásolatot, hitelfedezeti igazolást és még egy sor iratot. Bejelentheti azt is, ha a szerződésedet érintő adás-vételre került sor. Amennyiben rendelkezik unit-linked típusú szerződéssel, úgy áttekintheti a portfólióját és módosíthatja is azt, befektetési egységeket. A SIGNAL Direkt fiókon keresztül elektronikus formában, biztonságosan rendezheti a biztosítási és eseti díjakat is, nem kell többet csekkekkel bíbelődni, postán sorba állni.

Ha fontos környezetünk védelme akkor, ajánljuk online felületeinket és kényelmes és díjmentes elektronikus kapcsolattartást, így az értékes időt nem kell tovább postán való sorban állással töltenie.

Hello papírmentes kommunikáció!