Mit kell tennie?
Nincs más dolga, mint biztosítási
szerződését az Ügyfél Dokumentumtárba regisztrálni és ezzel vállalni,
hogy a fizetési módja automatikusan átutalásos lesz. Így megkímélheti magát a fizetési határidők észben tartásától és a postai sorbanállástól is, hiszen a regisztrációt követően
biztosítási dokumentumait már nem postai úton, hanem elektronikus úton az
Ügyfél Dokumentumtárába fogja megkapni.
A regisztráció a www.signal.hu oldalon a felső
menüsorban található DOKUMENTUMTÁR vagy az alábbi gombra kattintva indítható
el:
Regisztráció
Fontos! Ha több szerződéssel is rendelkezik
Társaságunknál, minden szerződéshez külön – külön regisztrációt kell
elindítania a szerződő fél nevében.
Technikai információ: Javasoljuk, hogy nyissa meg az e-mail fiókját és
külön lapon/felületen nyissa meg a Dokumentumtár belépéshez tartozó
felületünket. Ebben az esetben lehetősége lesz arra, hogy ha e-mailben
megérkezik a jelszó akkor rögtön be tudja írni a Dokumentumár belépéshez. A
jelszó beírására az igényléstől számítva 5 perc áll rendelkezésére.