Kérjük, kövesse híreinket!
A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel személyes ügyfélszolgálatunk ismételten időpontfoglalással látogatható, és nyitva tartása 2020.11.16-tól módosul:
Hétfő 8:00-17:00
Kedd-Péntek 8:00-16:00
Az időpontfoglalásnál található idősáv az ügyintézési idő hosszára vonatkozik, így kérjük ügyfeleinket, a kezdő időpontra érkezzenek, hogy az ügyintézésre - az Önök kényelmének érdekében - megfelelő idő álljon rendelkezésre.
Például 10:00-10:30 között idősáv esetén 10:00 órára várjuk kedves ügyfeleinket.
Ügyeik gyors és kényelmes intézésére, a károk bejelentésére az online ügyfélszolgálatunkat (www.signal.hu/hu/online-ugyfelszolgalat), illetve az emailes (info@signal.hu) vagy a telefonos (06 1 458 4200) elérhetőségünket ajánljuk. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, megértésüket köszönjük.
A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel, 2020.09.21-től személyes ügyfélszolgálatunk nyitva tartása módosul (Hétfő 8:00-18:00, Kedd-Péntek 8:00-16:00) és ismételten időpontfoglalással látogatható.
Az időpontfoglalásnál található idősáv az ügyintézési idő hosszára vonatkozik, így kérjük ügyfeleinket, a kezdő időpontra érkezzenek, hogy az ügyintézésre - az Önök kényelmének érdekében - megfelelő idő álljon rendelkezésre.
Például 10:00-10:30 között idősáv esetén 10:00 órára várjuk kedves ügyfeleinket.
Ügyeik gyors és kényelmes intézésére, a károk bejelentésére az online ügyfélszolgálatunkat (www.signal.hu/hu/online-ugyfelszolgalat), illetve az emailes (info@signal.hu) vagy a telefonos (06 1 458 4200) elérhetőségünket ajánljuk. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, megértésüket köszönjük.
A személyes ügyfélszolgálati irodánk újra normál rendben működik, és időpont foglalás nélkül is látogatható.
Nyitvatartási idő:
hétfő: 08:00-20:00
keddtől-péntekig:
08:00-16:00 óráig
Cím:
1123 Budapest, Alkotás u. 50.
Értékesítési pontjainkat az alábbi linken találja:
https://www.signal.hu/hu/szemelyes-ugyfelszolgalat/ertekesitesi-pontok
A témában március folyamán közzétettük a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) tájékoztatását. A legfrissebb információkat az általunk továbbértékesített Union Vienna utasbiztosítási termékekre vonatkozóan az alábbi linkre kattintva találja:
Utasbiztosítási információk a koronavírus kapcsán
Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) 2020. júniusban frissítette a koronívrussal kapcsolatos utasbiztosítást érintő gyakori kérdések dokumentumát, melyet itt olvashat.
2020. április 1-jétől a személyes ügyfélszolgálati irodánk és az
értékesítési pontjaink előzetes időpontfoglalás alapján tudják fogadni Önöket. Kérjük Önöket, csak nagyon sürgős esetben keressék fel
személyesen irodáinkat!
Betegen érkező
ügyfeleinket - kollégáink egészségének megóvása érdekében - nem áll módunkban
kiszolgálni.
Időpontfoglalás személyes ügyfélszolgálati irodánkba: telefonon a 06 1 458 4200 telefonszámon vagy az alábbi linken https://app.signal.hu/IdopontFoglalas/IdopontFoglalas.aspx
Rendkívüli nyitvatartási idő: hétfő: 08:00-16:40-ig, keddtől-péntekig: 08:00-16:00 óráig.
Időpontfoglalás Értékesítési pontokba (telefonos egyeztetés alapján) az alábbi linken az értékesítési pont mellett feltüntetett telefonszámon, hétfőtől-péntekig 9 órától 15 óráig: https://www.signal.hu/hu/szemelyes-ugyfelszolgalat/ertekesitesi-pontok
A korona-vírus járvány következtében kialakult helyzet miatt jelentősen megváltozott körülményekhez kell alkalmazkodnunk életünk minden területén. Beszűkült a mozgástér, minimalizálni kell a személyes kontaktusokat és a nyitvatartási korlátozások is megnehezítik napi ügyeink intézését. A SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. az ügyfelei, a munkatársai és mindannyiunk egészsége érdekében – a rendkívüli helyzetnek megfelelően – a működését igyekszik az elektronikus ügyintézés felé terelni és ebben kérjük az Ön együttműködését is.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Központi ügyfélszolgálati irodánkban és az Értékesítési pontokban az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel. Kérjük, hogy ügyintézéshez válassza a telefonos vagy az online felületeket. Telefonos ügyfélszolgálatunk: 061 458 4200 Írjon nekünk: info@signal.hu
KÁRRENDEZÉS
A honlapunkon található online felületeken egyszerűen, gyorsan bejelentheti kárát:
https://www.signal.hu/hu/online-gepjarmu-karbejelentes
https://www.signal.hu/hu/vagyonkar/karbejelento
https://www.signal.hu/hu/szemelyikar/karbejelento
DÍJFIZETÉS
Jelen körülmények között célszerű a csekkes fizetés helyett egyéb más, kényelmes online fizetési lehetőséget választani a biztosítási díjak fizetésére.
A díjfizetési mód változását kérjük, minden esetben jelezze az info@signal.hu email címen.
A Magyar Biztosítók Szövetsége
(MABISZ) felhívja a figyelmet arra, hogy a koronavírussal kapcsolatos
kormányzati intézkedések keretében a lejáró okmányok érvényességét
meghosszabbították. Így ezeket a biztosítók is elfogadják.
A március 11-i (41/2020) kormányrendelet kimondja, hogy a terjedő
koronavírus járványra tekintettel a magyar
állampolgárok Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányai (beleértve a lejárt műszaki vizsga miatti forgalmi engedélyt is)
a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényesek. Így ezeket természetesen
a biztosító társaságok is elfogadják.A MABISZ ugyanakkor felhívja a figyelmet arra, hogy minden gépjárművezetőnek továbbra
is rendelkeznie kell érvényes kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással.Aki
az elkövetkező időszakban szeretné vagy kénytelen gépjárműve ügyeit intézni,
annak érdemes figyelemmel lenni a kormányablakok megváltozott ügyfélfogadási
rendjére, amit a https://kormanyablak.hu/hu oldalon tud követni.
A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel, 2020.03.18-tól személyes ügyfélszolgálatunk és értékesítési pontjaink határozatlan időre zárva tartanak. Kérjük Önöket, hogy ügyeik intézésére, a károk bejelentésére válasszák az online (info@signal.hu) vagy a telefonos (06 1 458 4200) elérhetőségeinket. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre, megértésüket köszönjük.”
Kérjük, hogy a rendkívüli helyzetre való tekintettel személyes ügyfélszolgálati irodánkat, ill. az Értékesítési pontokat csak abban az esetben keressék fel, ha az elmúlt 2 hétben nem tartózkodtak külföldön a koronavírus által kiemelten fertőzött országokban (Kína, Dél-Korea, Irán, Olaszország). Ügyeik intézésére, a károk bejelentésére válasszák az online vagy a telefonos (06 1 458 4200) ügyintézést. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre.
Európát is elérte a koronavírus, így egyre több kérdés érkezik az utasbiztosítások és az útlemondás (sztornó) biztosítások kapcsán a hazai biztosítókhoz. A témában a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) tájékoztatását itt olvashatják.