Facebook Share Image

 

Hello papírmentes kommunikáció!

 

SIGNAL Blog

A világ jelenkori fejlődésének egyik legizgalmasabb jelensége a digitalizáció, amelynek térnyerése a pénzügy szolgáltatások terén is megkerülhetetlen. Az online kommunikáció, a közösségi média, az e-kereskedelem folyamatosan alakítják mindennapi életünket. Applikációk, okoskütyük és a kényelmes digitális megoldások világában már a biztosítási ügyeink gyors és kényelmes intézésében segítséget nyújthat a papírmentes, elektronikus kommunikáció, amely a nap 24 órájában elérhető.

Ha fontos környezetünk védelme akkor részesítsük előnyben az online felületek használatát és kényelmes és díjmentes elektronikus kapcsolattartás. Tudta, hogy hazánkban évente 910 ezer tonna az átlagos papírfogyasztás, amelyhez közel 15,5 millió fát vágnak ki? Ha a mindennapok során odafigyelünk a nyomtatáskor vagy a csomagoláskor használt papírra, akkor 1 kg papír megtakarításával 23 kg-al kevesebb fát kell feldolgozni, és többszáz literrel több tiszta vizünk marad. Védjük környezetünket és a környezettudatos megközelítés jegyében, minél többen részesítsük előnyben a digitális megoldásokat a papír alapúakkal szemben, ezzel is óvva a bolygónkat.

Miért jó az elektronikus kapcsolattartás?
- Mert nem kell értékes idejét a postán töltenie a sárga csekk feladásával, így azt családjával, barátaival
vagy akár kedvenc hobbijával töltheti.
- Mert az elektronikus kommunikáció gyors, kényelmes és díjmentes.
- Mert nem kell figyelnie postaládáját, hiszen biztosítással kapcsolatos dokumentumait elektronikus úton fogja megkapni.
- Mert támogatja környezetét, hiszen rengeteg fát menthet meg a kivágástól a felesleges papírfogyasztás miatt és így a globális felmelegedés kedvezőtlen hatásai ellen is tehet.

A regisztráció a www.signal.hu oldalon a felső menüsorban található DOKUMENTUMTÁR gombra kattintva indítható el illetve az alábbi linken keresztül: https://www.signal.hu/hu/elektronikus-kommunikacio.

Az elektronikus Ügyféldokumentumtár regisztrációt követően biztosítási dokumentumait már nem postai úton, hanem online kapja meg, így bármikor könnyedén visszakeresheti azokat. Fontos! Ha Ön több szerződéssel is rendelkezik Társaságunknál, minden szerződésnél külön-külön regisztrációra van szükség.

Ha fontos környezetünk védelme akkor, ajánljuk online felületeinket és kényelmes és díjmentes elektronikus kapcsolattartást, így az értékes időt nem kell tovább postán való sorban állással töltenie.

Hello papírmentes kommunikáció!